11 محصول امنیتی مبتنی بر هوش مصنوعی فراوری شد

به گزارش مجله مدیریت ناب، به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی، محافظت از اطلاعات اختصاصی و داده های مشتریان امری بسیار ضروری و حمایت از فراوری محصولاتی که این امنیت اطلاعات را تأمین نمایند، اولویت ملی است.

11 محصول امنیتی مبتنی بر هوش مصنوعی فراوری شد

هوش مصنوعی نیز به یاری این محصولات آمده است تا امنیت سایبری شرکت ها و سازمان های دولتی و خصوصی ارتقا یابد و مخاطرات کم تر گردد. این اتفاق با حمایت از فراوری 11 محصول مبتنی بر فناوری هوش مصنوعی شتاب گرفته است.

فناوران تهرانی با فراوری 10 محصول و سمنانی ها با فراوری یک محصول به ارتقای امنیت سایبری کاربران یاری کردند.

فضای سایبری که با متصل کردن کامپیوترها، دستگاه های با قابلیت اتصال به اینترنت، سرورها، روترها و سایر مولفه هایی که زیرساخت اینترنت را شکل می دهند پدید آمده است و محافظت از داده های اطلاعاتی آنها برای همه سازمان ها و مجموعه ها لازم است.

امنیت سایبری هم به معنای محافظت از سیستم ها، شبکه ها و برنامه ها در برابر حملات دیجیتالی است. دسترسی، تغییر و نابودی اطلاعات مهم، دریافت پول از کاربران و ایجاد وقفه در روال کسب وکارها از اهداف حملات سایبری است.

به همین علت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از فراوری محصولاتی که بتواند از چنین رخدادهای نامطلوبی پیشگیری کند، حمایت نموده است و تا به امروز 11 محصول در این زمینه به فراوری رسیده است.

محصول تشخیص هویت با استفاده از عنبیه، چت بات، سرویس تبدیل گفتار فارسی به متن، سرویس احراز هویت، سامانه امنیتی تشخیص و مطابقت چهره از جمله محصولاتی هستند که در این حوزه فراوری شده اند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 بهمن 1400 بروزرسانی: 25 بهمن 1400 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 1908

به "11 محصول امنیتی مبتنی بر هوش مصنوعی فراوری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "11 محصول امنیتی مبتنی بر هوش مصنوعی فراوری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید