تور ارزان چین: گوشی ردمی 10A با پردازنده هلیو G25 در چین عرضه شد

به گزارش مجله مدیریت ناب، شرکت ریلمی پس از معرفی و عرضه گوشی های هوشمند ردمی 10 و ردمی 10C در بازار هایی مانند هند، نیجریه و مالزی اکنون گوشی هوشمند دیگری از سری ردمی 10 را به نام ردمی 10A در کشور چین به کاربران و علاقمندان برند خود معرفی کرد. این گوشی اگرچه از لحاظ طراحی با سایر گوشی های این سری مشابه است، اما از لحاظ مشخصات فنی تفاوت هایی با آن ها دارد که در ادامه به آنالیز آن ها خواهیم پرداخت.

تور ارزان چین: گوشی ردمی 10A با پردازنده هلیو G25 در چین عرضه شد

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

ردمی طی چند سال اخیر گوشی های مقرون به صرفه قیمت بسیار زیادی را راهی بازار نموده است که از معروف ترین آن ها، سری ردمی نوت و ردمی هستند که با قیمت بسیار پایین و مشخصات فنی نسبتا خوب به فروش می رسند. کاربران زیادی هم هستند که به خرید این گوشی ها علاقه دارند و دقیقا به خاطر همین ردمی بود که شیائومی توانست بازار میان رده و مالی را از سامسونگ برباید. ردمی در سال 2020 از گوشی های سری ردمی 10 خود رونمایی کرد. این گوشی ها به عنوان مالی های شرکت چینی راهی بازار شدند و توانستند با قیمت مناسبی که داشتند، توجه بسیاری از کاربران را هم به خود جلب کنند.

در ادامه این فرایند، این شرکت چینی از گوشی هوشمند ردمی 10A رونمایی کرد. این گوشی هوشمند مجهز به یک نمایشگر 6.53 اینچی با رزولوشن HD+ (1600 x 720 پیکسل) با نسبت تصویر به بدنه 20:9 است و حداکثر روشنایی آن به 400 نیت می رسد. یک دوربین 5 مگاپیکسلی در حفره نمایشگر این گوشی هوشمند دیده می گردد که کاربران از آن می توانند برای برقراری تماس های ویدیویی و گرفتن عکس های سلفی بهره ببرند. این گوشی مالی برخلاف سایر گوشی های مدرن امروزی، مجهز به یک سنسور 13 مگاپیکسلی به عنوان تنها دوربین قاب پشتی است.

قلب تپنده این گوشی هوشمند تازه ردمی که از دو سیم کارت به صورت همزمان پشتیبانی می نماید را پردازنده هلیو G25 مدیاتک تشکیل می دهد. باید خاطر نشان کنیم که این پردازنده شرکت مدیاتک دارای 8 هسته کورتکس A53 با سرعت کلاک 2 گیگاهرتز است. این تراشه از پردازنده گرافیکی IMG PowerVR GE8320 برخوردار بوده و از حافظه eMMC 5.1، وای فای 5 دو بانده و بلوتوث 5 پشتیبانی می نماید. از جمله قابلیت های این پردازنده می توان به نویز مولتی فریم، لرزش گیر الکترونیکی تصویر و پشتیبانی از رولر شاتر اشاره نمود. به علاوه اگر حسگر عمق هم در این گوشی هوشمند استفاده می شد، پردازنده ی مدیاتک توانایی ثبت افکت بوکه را هم داشت ولی دیدیم که تنها یک سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی سیستم دوربین عقب این گوشی را تشکیل می دهد.

در کنار این پردازنده، کاربران می توانند ردمی 10A را با پیکربندی 4/6 گیگابایت حافظه رم و 64/128 گیگابایت حافظه داخلی بسته به احتیاج خود خریداری کنند. بعلاوه این گوشی از کارت حافظه میکرو SD نیز پشتیبانی می نماید که این می تواند خبر بسیار خوبی برای کاربران باشد. منبع تغذیه این گوشی هوشمند را یک باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت تشکیل می دهد که انرژی مجدد خود را با شارژر 10 وات بدست می آورد.

در این گوشی هوشمند یک جک 3.5 میلی متری صدا، حسگر اثر انگشت روی قاب پشتی و پورت USB-C نیز دیده می گردد. نکته ناامیدکننده در مشخصات این گوشی اندروید 11 و رابط کاربری MIUI 12.5 است که به عنوان سیستم عامل پیش فرض این گوشی ایفای نقش خواهد نمود. این در حالی است که بسیاری از گوشی هایی که اکنون راهی بازار می شوند از اندروید 12 به عنوان سیستم عامل پیش فرض بهره می برند. به هر حال انتظار می رود که این گوشی به روزرسانی سیستم عامل اندروید 12 را نیز دریافت کند.

در خصوص قیمت این گوشی هوشمند تازه ردمی باید بگوییم که نسخه با 4 گیگابایت حافظه رم + 64 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت اولیه 102 دلار، نسخه با 4 گیگابایت حافظه رم + 128 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت اولیه 115 دلار و نسخه با 6 گیگابایت حافظه رم + 128 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت اولیه 141 دلار در اختیار کاربران علاقمند این برند قرار خواهد گرفت.

ضمناً نباید فراموش کنیم که کاربران می توانند از بین سه رنگ آبی، نقره ای و مشکی به انتخاب رنگ مورد علاقه خود بپردازند. ردمی 10A از تاریخ 31 مارس (11 فروردین ماه) در وب سایت رسمی شیائومی، JD.com و دیگر فروشگاه های مجاز برای خرید در دسترس کاربران قرار می گیرد.

منبع: Gizmochina

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 22 خرداد 1401 بروزرسانی: 22 خرداد 1401 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 2012

به "تور ارزان چین: گوشی ردمی 10A با پردازنده هلیو G25 در چین عرضه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان چین: گوشی ردمی 10A با پردازنده هلیو G25 در چین عرضه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید