گواردیولا: کسب چهار قهرمانی متوالی در جام اتحادیه لذت بخش است، تیمم با شخصیت بازی کرد

به گزارش مجله مدیریت ناب، سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی از ثبت چهارمین قهرمانی متوالی شاگردانش در جام اتحادیه با راهنمایی او ابراز خوشحالی کرد و عملکرد مردان خود را ستود.

گواردیولا: کسب چهار قهرمانی متوالی در جام اتحادیه لذت بخش است، تیمم با شخصیت بازی کرد

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال منچسترسیتی با کسب پیروزی یک بر صفر برابر تاتنهام در فینال جام اتحادیه انگلیس در فصل 21-2020 برای چهارمین فصل متوالی و در مجموع برای هشتیمن بار قهرمان این رقابت ها شد تا در کنار لیورپول پرافتخارترین تیم های این جام باشند. تک گل آیمریک لاپورت کافی بود تا اولین جام از سه جامی که برای مردان پپ مانده بود، به دست آنها برسد.

گواردیولا پس از بالای سر بردن جام گفت: ما برای گل زدن بازی کردیم و عملکردمان هم واقعاً خوب بود. ما بی نهایت از اینکه اولین قهرمانی مان در این فصل با کسب چهارمین قهرمانی متوالی در جام اتحادیه حاصل شد شادمانیم. اینکه در 33 بازی اخیر 30 پیروزی داشته ایم هم لذت این قهرمانی را مضاعف می نماید. در این برهه سخت که قرنطینه هست و زندگی مردم به خاطر کرونا، تغییر نموده ما توانستیم با این دستاورد حیرت انگیزه طرفداران مان را شادمان کنیم. تیم من بی نهایت باشخصیت بازی کرد و از دقیقه اول تا آخر کوشش کرد موقعیت گلزنی بسازد. البته در بعضی از دقایق هم حریف ضدحملات خطرناکی می زد اما در کل بازیکنان ما بسیار خوب بازی کردند.

گل منچسترسیتی از روی یک ضربه آغاز مجدد رقم خورد که در این فصل کمتر برای این تیم اتفاق افتاده است. گل مان خوب بود. ما کلی ضربه کرنر داشتیم. البته گلزنی به وسیله این ضربات جزو نقاط قوت تیم ما نیست اما این بار توپ به خوبی فرستاده شد و گل خوبی هم به ثمر رسید.

سرمربی اسپانیایی آبی پوشان شهر منچستر در انتها گفت: زمان زیادی برای کار کردن نداریم. با وضعیتی که به وجود آمده است فقط می توانیم به اصول کار بپردازیم و آنها شامل ریکاوری می گردد و پیدا نموده راهی برای آماده نگه داشتن بازیکنان از نظر جسمی و روانی است. یکسری از بازیکنان لیاقتش را داشتند که در این بازی به میدان بروند اما این وضعیتی است که تقویم بازی ها برای ما ساخته است و باید با آن کنار آمد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1400 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 1560

به "گواردیولا: کسب چهار قهرمانی متوالی در جام اتحادیه لذت بخش است، تیمم با شخصیت بازی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گواردیولا: کسب چهار قهرمانی متوالی در جام اتحادیه لذت بخش است، تیمم با شخصیت بازی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید