کشف 41 مرکز غیرمجاز استخراج رمزارز در هفته سوم خرداد

به گزارش مجله مدیریت ناب، شرکت مادر تخصصی فراوری، انتقال و توزیع نیروی برق ایران اظهار داشت: هفته گذشته 41 مرکز غیر مجاز استخراج رمزارز شناسایی شد.

کشف 41 مرکز غیرمجاز استخراج رمزارز در هفته سوم خرداد

به گزارش گروه مالی خبرنگاران از پایگاه خبری شرکت مادر تخصصی فراوری، انتقال و توزیع نیروی برق ایران، این تعداد مرکز غیرمجاز کشف شده ظرفیت مصرف برقی معادل 2 هزار و 200 کیلووات به خود اختصاص داده بودند.

براساس اعلام توانیر تا به امروز 181 هزار و 769 دستگاه ماینر غیرمجاز جمع آوری شده که این دستگاه ها برقی معادل احتیاج یک میلیون و 90 هزار و 614 واحد مسکونی را به خود اختصاص داده بودند.

امروز مصرف برق کشور به 58 هزار و 653 مگاوات رسیدکه شروع رکورد 60 هزارمگاواتی را نوید می دهد.

استفاده از دور کند کولر های آبی، تنظیم دمای کولر های گازی بر روی 25 درجه و استفاده نکردن از وسایل برقی پرمصرف در ساعت گرم روز (12 تا18) مهمترین راه چاره ها برای تامین برق همه مشترکان و پایدار ماندن شبکه برق کشور است.

مصطفی رجبی مشهدی سخنگوی صنعت برق نیز امروز گفت: براساس پیش بینی ها از امروز تا سرانجام هفته به طور میانگین شاهد افزایش 1.4 درجه ای دمای هوا در سراسر کشور خواهیم بود که این میزان در بعضی از استان ها حتی به 5 درجه نیز خواهد رسید که همین موضوع باعث قرار دریافت در شرایط دمایی حداکثر و افزایش شدید مصرف برق می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 تیر 1400 بروزرسانی: 22 تیر 1400 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 1649

به "کشف 41 مرکز غیرمجاز استخراج رمزارز در هفته سوم خرداد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف 41 مرکز غیرمجاز استخراج رمزارز در هفته سوم خرداد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید