کتابخانه های عمومی استان اصفهان 24 آبان عضو رایگان می پذیرند

به گزارش مجله مدیریت ناب، به گزارش خبرنگاران در اصفهان، امیر هلاکویی؛ مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اصفهان از عضویت رایگان در کتابخانه های عمومی سراسر استان در روز 24 آبان ماه (روز کتاب ، کتابخوانی و کتابدار) اطلاع داد.

کتابخانه های عمومی استان اصفهان 24 آبان عضو رایگان می پذیرند

وی در این باره گفت: همزمان با 24 آبان ماه، روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار عضویت در همه کتابخانه های عمومی اصفهان رایگان است و هر فرد تنها با ارائه کارت شناسایی معتبر و یک قطعه عکس، می تواند عضو کتابخانه گردد.

هلاکویی اضافه کرد: با توجه به شیوع ویروس کووید 19، عضویت رایگان در روز 24 آبان به صورت غیرحضوری خواهد بود. لذا افرادی که قصد استفاده از این طرح را دارند، می توانند با مراجعه به سامانه یکپارچه مدیریت کتابخانه های عمومی به نشانی http://www.samanpl.ir در روز شنبه 24 آبان، فرم درخواست ثبت نام را تکمیل نمایند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اصفهان، توضیح داد: هر فرد با عضویت سراسری در یکی از کتابخانه های عمومی استان، می تواند از خدمات امانت همه کتابخانه های عمومی سراسر کشور بهره مند گردد.

روز 24 آبان ماه، سالروز رحلت علامه سیدمحمدحسین طباطبایی، صاحب تفسیر گرانسنگ المیزان، به عنوان روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار نامگذاری شده است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 23 آذر 1399 بروزرسانی: 23 آذر 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 1260

به "کتابخانه های عمومی استان اصفهان 24 آبان عضو رایگان می پذیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتابخانه های عمومی استان اصفهان 24 آبان عضو رایگان می پذیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید