مشایخی: جزو تیم های برتر دنیا هستیم، نمی خواهم المپیک را از دست بدهم

به گزارش مجله مدیریت ناب، بازیکن تیم ملی بسکتبال گفت: تیم های برتر جهان در المپیک حضور دارند و ما نیز جزو تیم های برتر جهان هستیم.

مشایخی: جزو تیم های برتر دنیا هستیم، نمی خواهم المپیک را از دست بدهم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، سجاد مشایخی درباره حضورش در اردوی تیم ملی بسکتبال گفت: من بعد از بازی با تیم شیمیدر دچار التهاب آشیل شدم. حدود یک هفته استراحت کردم و با نظر سرمربی تیم ملی قرار شد در اردوی تیم باقی بمانم. در حال حاضر مشغول فیزیوتراپی هستم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

وی ادامه داد: مسابقات بسیار مهمی پیش روی ماست و نمی توانم در خصوص مصدومیتم ریسک کنم. المپیک برای من بسیار مهم است و نمی خواهم آن را به هیچ قیمتی از دست بدهم. دوست دارم با تمام قدرت به تیم ملی در المپیک یاری کنم. به همین خاطر ممکن است در پنجره سوم انتخابی کاپ آسیا حضور نداشته باشم.

مشایخی در خصوص قرعه ایران در المپیک و هم گروهی با آمریکا و فرانسه گفت: در المپیک تیم های برتر جهان حضور دارند و ما نیز جزو تیم های برتر جهان هستیم. هیچ گروه آسانی در المپیک وجود ندارد. رویارویی با تیم های قدرتمندی مثل آمریکا و فرانسه محک بسیار خوبی برای بسکتبال ایران به حساب می آید. به همین خاطر باید بازی های تدارکاتی سطح بالایی داشته باشیم تا جزو تیم های برتر المپیک قرار بگیریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 اسفند 1399 بروزرسانی: 19 اسفند 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 1427

به "مشایخی: جزو تیم های برتر دنیا هستیم، نمی خواهم المپیک را از دست بدهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشایخی: جزو تیم های برتر دنیا هستیم، نمی خواهم المپیک را از دست بدهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید