علت انصراف استاد اسدی از حضور در برنامه دورهمی چه بود؟

به گزارش مجله مدیریت ناب، در بخشی از برنامه عصرجدید، از فوتبالیست سابق تیم ملی و گل به خودی وی به تیم ژاپن یاد شد. همین بهانه شد تا خبرگزاری فارس با علی اکبر استاد اسدی گفت و گویی داشته باشد.

علت انصراف استاد اسدی از حضور در برنامه دورهمی چه بود؟

استاد اسدی این روزها کجاست و چه کار می کند؟

همچنان در سازمان ورزش شهرداری تبریز بوده و به عنوان کارمند این مجموعه در فعالیت های ورزشی سازمان مشارکت دارم.

اما الان باشگاه شهرداری دیگر تیم فوتبالی ندارد؟

بله متاسفانه - از بابت انحلال تیم فوتبال شهرداری تبریز خیلی ناراحت هستم . تیم علم و ادب هم که به جای شهرداری در لیگ یک حضور یافته بود به لیگ دسته 2 سقوط کرد تا این سهمیه از دست رود.

در این روزها آیا از شما یادی می شود و کسی جویای احوال شما است؟

بله تعدادی از دوستان و البته خبرنگاران تماس می گیرند و به بنده لطف دارند.

برنامه عصرجدید را نگاه می کنید؟ در جریان هستید که در یکی از قسمتی ها این برنامه یادی از گل به خودی شما به ژاپن شد.

خودم برنامه را ندیدیم، اما دوستان می گفتند که استاد اسم تو را در برنامه گفتند و گل به خودی تو به عابدزاده در بازی ژاپن یادآوری شد.

شانس من است که گل به خودی من در یاد مانده اما گل یحیی گل محمدی را همه فراموش کردند!

بابت این شوخی هایی که می شود که ناراحت نمی شوید؟

نه بابا چه ناراحتی/ تازه کمی هم خودم پیاز داغش را زیاد می کنم. البته باید بگویم نسل جوان وقتی گل به خودی من را می شنود، فکر می کند واقعا من برابر ژاپن گل زدم در حالی که آن گل به دلیل آفساید مردود اعلام شد. این از شانس من است که این گل از یاد نرفته است و یحیی گل محمدی که 4 سال بعد در مقدماتی جام جهانی به تیم ملی گل به خودی زد اما کسی یادش نمانده است.

این روزها خیلی کم پیدا شدی و کمتر در محافل عمومی ظاهر می شوی؟

صدا و سیما و خبرنگاران به من لطف دارند و بعضی وقت ها من را به برنامه های مختلف دعوت می کنند، اما به دلیل دوری راه تا تهران و همچنین ویروس کرونا، فعلا در این برنامه ها حضور نمی یابم. 2 ماه پیش هم آقای مدیری من را به برنامه دورهمی دعوت کرد که به دلیل همین ویروس نتوانستم در برنامه حضور یابم و قرار است در آینده که شرایط بهتر شد، در برنامه دور همی حضور یابم.

به برنامه 90 هم دعوت شده بودی؟

بله یکی دو بار در این برنامه حضور یافته بودم و خاطره خوشی از حضورم در برنامه آقای فردوسی پور برایم مانده است.

از بازیکنان هم دوره خودت با کی در ارتباط هستی؟

خاکپور، منصوریان، استیلی و سیروس دین محمدی و البته آقای فائقی که معاون ورزش بودند ارتباط داشته و جویای حال هم هستیم.

راستی با آقای مایلی کهن چطور؟

مدت ها است که ایشان را ندیده و خبری ازش ندارم. زمانی که آقای مایلی کهن سرمربی تیم ملی بودند از من در ترکیب تیم ملی زیاد استفاده می کردند و همین سبب شده بود که شایعه شد من و آقای مایلی کهن با هم فامیل هستیم، در حالی که به هیچ عنوان این طور نبود و چطور فامیلی هستیم که مدت ها است از هم خبری نداریم؟

بهترین خاطره دوران ورزشی ات؟

قطعا تساوی با ارزش تیم ملی در استرالیا و صعود به جام جهانی، در آن بازی فراموش نشدنی فرصت بازی در نیمه دوم را یافتم و خوشحالم که در این صعود نقش داشتم.

اما در جام جهانی به تو فرصت بازی نرسید؟

من جزو بازیکنان اعزامی به جام جهانی فرانسه بودم، اما از من در این مسابقات استفاده نشد. دلیلش هم تفکرات آقای طالبی سرمربی وقت تیم ملی بود که فردی بسیار محتاط بوده و به دنبال ایجاد توازن تعداد استقلالی ها و پرسپولیس ها در ترکیب تیم ملی بود. در حالی که زمان آقای ایویچ من در ترکیب تیم ملی بودم و اگر ایشان برکنار نمی شد، قطعا بازی در جام جهانی بهم می رسید.

ببینید در آن مقطع سیروس دین محمدی که در تیم شهرداری تبریز حضور داشت یکی از بهترین های تیم ملی بود و در تمرینات آقای ایویچ با ستاره آن روزهای فوتبال آلمان توماس هسلر مقایسه کرده و ضربات کرنر و ایستگاهی برعهده سیروس بود، اما بعد از برکناری ایویچ از هدایت تیم ملی، در جام جهانی فرصت بازی برابر یوگسلاوی و آمریکا به دین محمدی داده نشد و با اصرار سایر کادر مربیان و بازیکنان تیم ملی، مقابل آلمان 20 دقیقه پایانی سیروس به میدان فرستاده شد.

راستی یکی از نشریات نوشته بود در بازی ایران با ژاپن تمام فامیل ها در خانه شما جمع شده بودند و زمانی که شما گل زدید همه خوشحالی کردند و خانم تان ظرف آجیل را به هوا پرتاب کرده بود، اما وقتی که دیدند عابدزاده توپ را از درون دروازه ایران خارج کرد، گفتند می دانستیم استاد نمی تواند به حریف گلزنی کند. این خاطره صحت دارد؟

استاد اسدی خنده ای کرده و می گوید: من هم این را شنیده بودم. نه بابا این طوری ها هم نبود. البته گفتم بعضی وقت ها خودم نمک مطلب را بیشتر می کنم.

منبع: مجله انگیزه
انتشار: 29 مهر 1399 بروزرسانی: 29 مهر 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 1148

به "علت انصراف استاد اسدی از حضور در برنامه دورهمی چه بود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علت انصراف استاد اسدی از حضور در برنامه دورهمی چه بود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید