کامرون: جهان با یک بحران مالی دیگر روبرو است

به گزارش مجله مدیریت ناب، خبرنگاران: نخست وزیر انگلیس خاطرنشان کرد با توجه به گسترش بی ثباتی در جهان وقوع یک بحران مالی دیگر چندان دور از ذهن نیست.

کامرون: جهان با یک بحران مالی دیگر روبرو است

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی کاتالوگ تبلیغاتی از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از تلگراف، نخست وزیر آمریکا با اعلام این مسئله که چراغ های قرمز در داشبورد اقتصاد جهانی درحال چشمک زدن هستند نسبت به وقوع دومین بحران مالی در جهان هشدار داد.

کامرون در ارزیابی خود همزمان با نزدیک شدن به خاتمه اجلاس گروه 20 اعلام نمود که نشانه های مشابهی با نشانه های پیش از رکود مالی در 6 سال قبل مشاهده شده است.

وی اعلام نمود: درحال حاضر شاهد عدم ثبات و اطمینان و وجود مسائل دیپلماتیک، مالی و بشردوستانه در سراسر جهان هستیم. دیوید کامرون در ادامه هشدار داد که این مسائل می تواند به طور بالقوه بهبود شرایط مالی انگلیس را نیز تهدید کند. نخست وزیر انگلیس همچنین اعلام نمود که رکود در حوزه یورو میزان فراوری و صادرات انگلیس را تحت تاثیر قرار داده است.

وی در مطلبی برای روزنامه گاردین گفت: حوزه یورو با داشتن نرخ بالای بیکاری، کاهش نرخ رشد و ریسک واقعی سقوط قیمتها در آستانه سومین رکود مالی واقع شده است. اقتصادهای نوظهور که نیروی محرکه رشد در مراحل شروع بهبود مالی بودند با کاهش رشد روبرو شده اند. با وجود پیشرفت در مذاکرات تجاری سال 2013 در بالی شیوع ابولا، تنش در خاورمیانه و اقدامات غیرقانونی روسیه در اوکراین عاملی در گسترش بی ثباتی و عدم اطمینان هستند.

ع1

منبع: تسنیم
انتشار: 1 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1400 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 683

به "کامرون: جهان با یک بحران مالی دیگر روبرو است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کامرون: جهان با یک بحران مالی دیگر روبرو است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید