کازرون یکی از قطب های هندبال ایران است

به گزارش مجله مدیریت ناب، مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت: شهرستان کازرون یکی از قطب های هندبال ایران محسوب می گردد.

کازرون یکی از قطب های هندبال ایران است

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران، حیدرعلی کامیاب یکشنبه 21 مهر در دیدار اعضای کادر فنی، بازیکنان و مدیر تیم های هندبال کازرون با استاندار فارس، که با حضور مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور نیز حضور داشت، به ظرفیت های موجود در ورزش این استان اشاره و اضافه نمود: امروز فارس در 48 رشته ورزشی که دارای لیگ کشوری است، نماینده دارد.

او با بیان اینکه یکی از این رشته ها هندبال است، گفت: شهرستان کازرون با داشتن 2 نماینده در لیگ برتر و معرفی چندین بازیکن به تیم های ملی، قطب بلامنازع این رشته ورزشی در فارس و یکی از قطب های هندبال کشور محسوب می گردد.

دبیر ستاد ساماندهی ورزش استان با یادآوری اینکه هر 2 تیم هندبال مردان و زنان کازرون، توسط بخش خصوصی اداره می گردد، از استاندار فارس درخواست کرد که اگر این تیم ها در لیگ برتر قهرمان شده و به عنوان نماینده به جام باشگاه های آسیا راه یافتند، از آنان حمایت کند.

کامیاب، یکی از ویژگاهی این دوتیم راحفظ شاکله آنها با استفاده از ظرفیت های بومی در این شهرستان عنوان و اضافه نمود: عملکرد این دو تیم در لیگ برتر باعث شده تا وضعیت فارس در هندبال کشور خوب باشد.

وی در بخش دیگری از صحبت هایش به توسعه زیرساخت های موجود و در حال ساخت در کازرون اشاره و اضافه نمود: از 18 زمین چمن مصنوعی مینی فوتبالی که عملیات اجرایی آن طی سال های اخیر در کازرون شروع شد، 10 زمین آماده افتتاح است و مابقی هم تا دهه مبارک فجر آماده بهره برداری می گردد.

مدیر کل ورزش و جوانان فارس احداث استادیوم شهر خشت با ظرفیت 2000 نفر و احداث 5 سالن چند منظوره را جزو افتخارات دولت در راستا خدمت رسانی به مردم کازرون ذکر و اظهار داشت: با افتتاح این پروژه ها سرانه ورزشی کازرون نیز همانند بعضی دیگر از مناطق استان فارس افزایش 200 درصدی خواهد یافت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 آبان 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 438

به "کازرون یکی از قطب های هندبال ایران است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کازرون یکی از قطب های هندبال ایران است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید