پلی استیشن از اولین ایرباد خود برای PS5 و کامپیوتر رونمایی کرد

به گزارش مجله مدیریت ناب، اگر اخبار مربوط به سخت افزارهای در دست توسعه پلی استیشن را دنبال نموده باشید، احتمالاً شنیده بودید که پلی استیشن در حال کار روی یک ایرباد بی سیم برای پلی استیشن 5 است. در جریان رویداد اخیر پلی استیشن، این وسیله جانبی به صورت رسمی معرفی گردید.

پلی استیشن از اولین ایرباد خود برای PS5 و کامپیوتر رونمایی کرد

تام هندرسون مدت هاست که در سایت Insider Gaming از پروژه های مختلف سخت افزاری در حال توسعه پلی استیشن خبر داده است و جزئیاتی را برای برخی از این پروژه ها بیان نموده است. در جریان این رویداد، دو دستگاه از این سخت افزارهایی که تام هندرسون اعلام نموده بود، معرفی گردید. اولین سخت افزار، دستگاه قابل حمل نو پلی استیشن با نام رمز Project Q بود که قابلیت اجرای بازی های پلی استیشن 5 را به صورت بازی از راه دور (ریموت پلی) دارد و دومین دستگاه ایرباد بی سیم بلوتوثی نوی بود که می توانید از آن روی پلی استیشن 5 و کامپیوترهای شخصی بهره ببرید.

یکی از مسائل هدست های بلوتوثی در هنگام اتصال به کنسول، تأخیر صدا است اما سونی می گوید این ایربادها که اواخر امسال میلادی عرضه خواهند شد، از فناوری بی سیم نو پیشرفته به وسیله شرکت تفریح های تعاملی سونی برخوردار خواهند بود تا بتوانند صدا را با کمترین اندازه تأخیر ارائه دهند. این شرکت اطلاعات زیادی درباره این ایربادهای نو بی سیم فاش نکرد اما می گوید که جزئیات بیشتری در ماه های آینده ارائه خواهد شد. در حالی که سونی در حال حاضر تعدادی ایرباد بی سیم قابل توجه و عالی مانند Sony WF-1000XM4 دارد، پشتیبانی از بلوتوث به تنهایی برای استفاده مستقیم و ایده آل در پلی استیشن 5 مناسب نیست و همان مشکل تأخیر به میان می آید. این مسئله ای است که ظاهراً سونی می خواهد با این ایرباد مخصوص پلی استیشن 5 آن را رفع کند.

همان طور که گفته شد، علاوه بر این ایرباد نو، پلی استیشن دستگاهی را با نام رمز Project Q معرفی کرد که به وسیله وای فای می تواند بازی های پلی استیشن را به صورت از راه دور اجرا کند. این دستگاه دارای یک صفحه نمایش 8 اینچی اچ دی (HD) است و تمامی دکمه ها و ویژگی های منحصر به فرد دسته دوال سنس را هم دارد.

باید منتظر بمانیم تا پلی استیشن در ماه های آینده درباره این دو دستگاه و بعلاوه سخت افزارهای معرفی نشده ای مثل پلی استیشن 5 با دیسک درایو قابل تعویض اطلاعات بیشتری را منتشر کند.

منبع: The Verge

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 10 خرداد 1402 بروزرسانی: 10 خرداد 1402 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 2200

به "پلی استیشن از اولین ایرباد خود برای PS5 و کامپیوتر رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلی استیشن از اولین ایرباد خود برای PS5 و کامپیوتر رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید