ورود روسیه به بازار رقابت با بوئینگ و ایرباس با هواپیمای تازه

به گزارش مجله مدیریت ناب، شرکت هواپیماسازی دولتی روسیه از یک هواپیمای مسافری مید رنج برای رقابت با ایرباس و بوئینگ پرده برداری کرد.

ورود روسیه به بازار رقابت با بوئینگ و ایرباس با هواپیمای تازه

بازار هواپیماهای تک راهرو یا مید رنج هر روز شلوغ تر می گردد . اگرچه بوئینگ Max737 و ایرباس A320neo پیشروان این عرصه محسوب می شوند ولی در سالهای اخیر یک گروه از رقیبان نو کلاه خود را به داخل رینگ انداخته اند.

شرکت Irkut که بخشی از شرکت دولتی United محسوب می گردد طی مراسمی در سیبری با حضور مقامات دولتی روسیه شامل نخست وزیر دیمیتری مدودو ، از هواپیمای MC-21-300 خود رونمایی کرد. این هواپیما با حداکثر سرعت 4.000 مایل (6.400 کیلومتر) با مدل های مشابه خود بوئینگ 737 و ایرباس A320 رقابت خواهد نمود .

مدودو در این مراسم گفت : من کاملا مطمئنم که این هواپیما باعث افتخار صنعت هوایی روسیه می گردد و شهروندان و افراد خارجی از پرواز خود با MC-21 لذت خواهند برد.

علاوه بر روسیه شرکت Comac چین مدل C919 خود را معرفی نموده ، شرکت Embraer برزیل از E-Jet E2 خود پرده برداری نموده ، میتسوبیشی ژاپن مدل Regional Jet نو خود را معرفی نموده و Bombardier کانادا اعلام نموده تا سری C خود را تا ماه جولای آماده سرویس دهی می نماید.

شرکت هواپیما سازی United در سال 2006 با هدف افزایش رقابت صنعت هوایی روسیه در بازار جهانی تاسیس شد . این شرکت شامل برخی از بزرگترین نامهای هوانوردی روسیه مثل MiG ، Sukhoi ، Ilyushin ،Yakovlev و Tupelov است.

Irkut یک شرکت کمتر شناخته شده است اما با معرفی MC-21 انتظار می رود تا نامی برای خود در عرصه جهانی دست و پا کند .

منبع: الی گشت
انتشار: 21 فروردین 1401 بروزرسانی: 21 فروردین 1401 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 1956

به "ورود روسیه به بازار رقابت با بوئینگ و ایرباس با هواپیمای تازه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود روسیه به بازار رقابت با بوئینگ و ایرباس با هواپیمای تازه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید