هوش مصنوعی به ادغام فناوری یاری می نماید

به گزارش مجله مدیریت ناب، کارشناسان علمی و فناوری باور دارند، ادغام فناوری اطلاعات و ارتباطات با صنایع دیگر و ایجاد فناوری های پیشرفته تر به یاری هوش مصنوعی رقم می خورد.

هوش مصنوعی به ادغام فناوری یاری می نماید

به گزارش خبرنگار علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از شینهوا، تحول دیجیتالی چین با متنوع سازی این کشور در جریان استعداد در بخش های مختلف گسترش می یابد.

گزارشی از جریان متخصصان مرتبط با دیجیتال سازی نشان داد که تعداد فزاینده ای از بخشهای فناوری های دیجیتال برای به روزرسانی عملکرد خود در چین استفاده می نمایند.

براساس گزارشی که روز دوشنبه توسط مرکز توسعه و مدیریت اینترنت Tsemhua SEM منتشر شده است، علاوه بر بخش های فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT)، استعدادهای دیجیتال در مناطقی مانند کالاهای مصرفی، مالی، آموزش و خدمات شرکتی نیز گرد هم می آیند.

این گزارش براساس اطلاعات بدست آمده از حدود 910 هزار پاسخ دهنده واجد شرایط و 48 میلیون عضو لینکدین در چین است.

از سال 2016 تا 2018، نسبت استعدادهای دیجیتالی در نرم افزارها و خدمات فناوری اطلاعات، امور مالی، آموزش و سایر صنایع خدمات سال به سال افزایش یافته است.

این گزارش نشان می دهد که بخش های پزشکی و حمل و نقل پیشرفت های چشمگیر سال را در سال را از نظر جذابیت برای متخصصان دیجیتال نشان داده اند، در حالی که بخش پزشکی نیز عملکرد خوبی در سال 2018 داشته است.

نرم افزار و خدمات فناوری اطلاعات و فراوری به عنوان دو صنعت با بیشترین سهم استعدادهای دیجیتالی ظاهر شده اند.

چن یوبو ، مدیر CIDG گفت: رشد مداوم اقتصاد دیجیتال در درجه اول وابسته به تحول دیجیتال صنایع سنتی است و این بخش از اقتصاد دیجیتال یکپارچه نیز به محرک رشد مالی چین تبدیل شده است.

به گفته لو جیان، رئیس لینکدین چین ، ضروری است بیشتر ادغام فناوری اطلاعات و ارتباطات با صنایع دیگر و ایجاد فناوری های پیشرفته تر مبتنی بر هوش مصنوعی، داده های بزرگ و سایر برنامه های جدید ایجاد گردد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 23 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 514

به "هوش مصنوعی به ادغام فناوری یاری می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هوش مصنوعی به ادغام فناوری یاری می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید