همیار باغ گیاه شناسی ملی ایران شوید (طراحی خانه های ویلایی)

به گزارش مجله مدیریت ناب، تشکل جمعیت همیاران باغ گیاه شناسی ملی ایران با هدف ارتقاء فرهنگ وترویج اخلاق محیط زیست به زودی فعالیتش را در باغ گیاه شناسی ملی ایران شروع می نماید. این باغ به وسعت 145هکتار در اراضی چیتگربیش از 2هزار گونه گیاهی را در خود جای داده است.

همیار باغ گیاه شناسی ملی ایران شوید (طراحی خانه های ویلایی)

جهت دریافت خدمات طراحی خانه های ویلایی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگاران، خدابخش مدیر روابط عمومی باغ گیاه شناسی در این باره گفت: موسسه تحقیقات جنگل ها و مراتع کشور درصدد است با هدف ارتقاء فرهنگ وترویج اخلاق محیط زیستی و بعلاوه استفاده ازسازمان ها و نیروهای افتخاری داوطلب در قالب طرح همیار باغ گیاه شناسی نسبت به جلب مشارکت و سازماندهی افراد علاقه مند و دوستداران تشکل جمعیت همیاران باغ گیاه شناسی ملی ایران را با شعار بنویسیم طبیعت، بخوانیم زندگی فعال کند.

منابع طبیعی بانک ژن موسسه تحقیقات جنگل ها و مراتع کشور حاوی بیش از 40هزار نمونه ژنتیکی از گیاهان جنگلی، مرتعی و دارویی است و در این میان باغ گیاه شناسی ملی ایران یکی از زیرساخت های راهبردی و از مراکز پیشرو حفاظت از ذخایر ژنتیکی گیاهی کشور به شمار میرود.علاقه مندان در صورت تمایل به همیاری می توانند با امور بازدید به شماره 44787283 تماس بگیرند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 30 شهریور 1401 بروزرسانی: 30 شهریور 1401 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 2090

به "همیار باغ گیاه شناسی ملی ایران شوید (طراحی خانه های ویلایی)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همیار باغ گیاه شناسی ملی ایران شوید (طراحی خانه های ویلایی)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید