نوسازی 10 هزار تاکسی فرسوده و اورهال 31 رام قطار مترو

به گزارش مجله مدیریت ناب، شهر: دو تفاهم نامه سه جانبه نوسازی 10 هزار دستگاه تاکسی فرسوده و اورهال 31 رام قطار مترو روز شنبه -23 اسفند 1399- میان شهرداری تهران، سازمان برنامه و بودجه کشور و صندوق توسعه کارآفرینی امید به امضاء خواهد رسید.

نوسازی 10 هزار تاکسی فرسوده و اورهال 31 رام قطار مترو

جهت دریافت خدمات هزینه بازسازی خانه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

مهدی همتی مقدم، مشاور مالی و سرمایه گذاری معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در مصاحبه با شهر، ضمن اعلام این خبر، درباره تفاهم نامه نوسازی 10 هزار دستگاه تاکسی فرسوده شرح داد: این تفاهم نامه سه جانبه میان صندوق توسعه کارآفرینی امید، سازمان برنامه و بودجه کشور و شهرداری تهران به امضاء خواهد رسید. مبلغ کل این تفاهم نامه برابر با 900 میلیارد تومان است که به صورت تسهیلات پنج ساله با نرخ سود 4 درصد به مالکان تاکسی های فرسوده اعطا می گردد. از این میزان سهم سازمان برنامه و بودجه حدود 150 میلیارد تومان، سهم شهرداری تهران نیز 150 میلیارد تومان و سهم صندوق توسعه کارآفرینی امید هم 600 میلیارد تومان است.

او در ادامه افزود: پس از پیشرفت فرآیند، مالکان تاکسی های فرسوده سهم خود را واریز می نمایند و پس از آن عملیات نوسازی اتفاق می افتد اگر مسئله ای از طرف ایران خودرو برای تأمین تاکسی ها پیش نیاید، مدت زمان اجرای این تفاهم نامه برای 10 هزار دستگاه تاکسی حداکثر برابر با 6 ماه خواهد بود.

مشاور مالی و سرمایه گذاری معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران ضمن اشاره به 17 هزار متقاضی برای نوسازی تاکسی های فرسوده در شهر تهران، گفت: با امضای این تفاهم نامه به هر مالک تاکسی فرسوده 90 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه اعطا می گردد.

به گفته همتی مقدم؛ سال جاری نیز با منابع شهرداری تهران و صندوق توسعه کارآفرینی امید، 4 هزار و 200 دستگاه تاکسی نوسازی شد.

او درباره تفاهم اورهال (تعمیرات اساسی) 31 رام قطار مترو تهران، شرح داد: 24 رام قطار مربوط به مترو تهران و 7 رام قطار مربوط به مترو حومه ای شهر پرند است. مبلغ کل این تفاهم نامه برابر با 413 میلیارد تومان است. سهم سازمان برنامه و بودجه حدود 103 میلیارد تومان، سهم شهرداری تهران 103 میلیارد و صندوق توسعه کارآفرینی امید 207 میلیارد تومان است.

مشاور مالی و سرمایه گذاری معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران حداکثر زمان اجرای تفاهم نامه اورهال 31 رام قطار مترو را پس از امضاء حدود 9 ماه ذکر کرد و گفت: پس از جذب این منابع، در 9 ماه باید به اورهال 31 رام قطار اقدام نموده باشیم.

خبرنگار: ملیکا هاشمی

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 26 اسفند 1399 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 1442

به "نوسازی 10 هزار تاکسی فرسوده و اورهال 31 رام قطار مترو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوسازی 10 هزار تاکسی فرسوده و اورهال 31 رام قطار مترو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید