معرفی تعدادی از مشهورترین رستوران های بانکوک

به گزارش مجله مدیریت ناب، بانکوک یکی از بهترین مقاصد برای عاشقان غذا محسوب شده و از مغازه های خانگی غیرقابل وصف تا رستورانهای ستاره دار را در خود جای داده است. با ما در مقاله رستوران های معروف بانکوک همراه باشید تا شما را با تعدادی از بهترین رستوران های بانکوک آشنا کنیم. قطعا، آشنایی با مشهورترین رستوران های بانکوک برایتان جالب خواهد بود.

معرفی تعدادی از مشهورترین رستوران های بانکوک

با تور تایلند از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا را ببینید.

فهرست مطالب

NahmIssaya Simamese ClubBo.lanGagganSupannigaSomtum DerSould Food Mahanakorn

Nahm

رستوران Nahm جذاب ترین تجربه غذایی را در بانکوک به شما هدیه می دهد. سرآشپز دیوید تامسون که رستوران لندنی-تایلندی او با همین اسم یک ستاره میچلین را گرفته، این شعبه را در هتل Metropolitan در سال 2010 افتتاح کرد. با استفاده از دستورهای غذایی مبتنی بر کتابهای آشپزی Siamese و سایر غذاهایی که از کتابهای زیرخاکی به ارث رسیده اند، شما کاملترین نمایش غذاهای کلاسیک تایلندی مانند تام یام گونگ را در این مورد از بهترین رستوران های بانکوک تجربه می کنید.

Issaya Simamese Club

Issaya Siamese Club در سطح بین المللی بعنوان اولین پرچمدار مشهورترین رستوران های بانکوک شناخته شده و سرآشپزش تایلندی است. منوی این رستوران ترکیبی از غذاهای سنتی تایلندی و غذاهای مدرن بوده و سالاد تایلندی شکوفه موز، دنده پشتی بچه خوک به همراه فلفل و گوشت بره ماسامان بهترین غذاهایش هستند.

Bo.lan

Bo.lan از زمانیکه در سال 2009 گشایش یافت، خود را در عرصه غذایی بانکوک کاملا نشان داد. این رستوران که غذاهای کمیاب تایلندی را در یک فضای مجلل سرو می نماید، کاملا طبق ریشه های غذایی تایلند عمل نموده، ولی سعی دارد تا تکنیکهای مخصوصی را نیز به آنها اضافه کند. غذاهایی همچون سالاد دودی ماهی رودخانه چیانگ مال، زرده تخم مرغ به همراه پودر کاری سبز و گوشت کامل سرخ شده به همراه سس خشک میگو، بهترین غذاهای این رستوران بشمار می آیند. این مورد از رستوران های معروف بانکوک برای یک شام رمانتیک یا ملاقات کاری مناسب است.

Gaggan

رستوران هندی Gaggan در سالهای اخیر بعنوان یکی از مشهورترین رستوران های بانکوک شناخته شده است. سرآشپز این رستوران، گاگان آناند که در رستوران El Bulli تعلیم یافته، از تکنولوژی مولکولی استفاده می نماید. او تغییراتی را بر غذاهای بومی کشور خودش اعمال نموده تا بسیاری از آنها را تبدیل به غذاهایی لذیذ کند. بهترین میز این رستوران، میزی است که پنجره ای مستقیم به سمت آشپزخانه دارد و شما می توانید گاگان و کارکنانش را در حال فعالیت ببینید.

Supanniga

این سالن در یک خانه فروشگاهی سه طبقه واقع شده است که با دیوارهای بتنی، اتاقکهای زرد و مبلهایی در بیرون از سالن تزئین شده است. منوی این رستوران تحسین های بسیاری را در پی داشته و غذاهای برجسته آن شامل Yum Tua Puu Goong Sod (سالاد ترد لوبیای بالدار به همراه میگو و تخم مرغ آب پز در سس فلفل) و moo chor muang (قطعه های عظیم گوشت خوک در ادویه کاری زمینی) هستند.

Somtum Der

در این غذاخوری کوچک به شما یک غذای خیابانی ارائه می گردد. این رستوران دارای تهویه مطبوع هوا بوده و این یک خبر خوب بشمار می رود، زیرا غذاها معمولا بوی زیادی دارند. مرغ، خوک و غذاهای دریایی با ظرافت کباب شده و به همراه برنج های چسبیده به هم سرو می شوند. Somtum Der، مکانی محبت آمیز برای توقفی کوتاه و شنیدن صدای دمپایی های چوبی هست.

Sould Food Mahanakorn

غذاهای سالم و ارگانیک مانند برنج، گوشت، و بعضی از سبزیجات از کشاورزان ارگانیک شمال شرقی کشور تأمین شده و این رستوران را به یکی از مشهورترین رستوران های بانکوک بدل می نمایند.

منبع: همگردی
انتشار: 4 آذر 1399 بروزرسانی: 4 آذر 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 1221

به "معرفی تعدادی از مشهورترین رستوران های بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی تعدادی از مشهورترین رستوران های بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید