تعیین نشدن تکلیف اردوی تیم ملی تکواندو نگران کننده است

به گزارش مجله مدیریت ناب، فریبرز عسکری با بیان مطلب فوق به خبرنگاران اضافه کرد: قرار بر این بود که در تاریخ 17 خردادماه اردوها را شروع کنیم ولی تا امروز شنبه هیچ خبر یا مجوزی برای شروع اردوها صادر نشده و این موضع به خودی خود جای نگرانی زیادی دارد.

تعیین نشدن تکلیف اردوی تیم ملی تکواندو نگران کننده است

وی ادامه داد: این درست که تمرینات انفرادی را به دقت و روزانه دو نوبت تحت نظر داریم، ولی هیچ چیز جای تمرینات اردویی را نخواهد گرفت. تکواندوکاران باید در اردو و تحت نظر کادر فنی برنامه های آماده سازی را پیگیری نمایند.

سرمربی تیم ملی اضافه کرد: اگر المپیک و مدال تکواندو برای وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک مهم است، درخواست دارم به ما یاری نمایند تا اردوها را شروع کنیم. تکواندوکاران در اردو شرایط بهتری خواهند داشت، شروع اردوها با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی خواهد بود.

عسکری ادامه داد: قرار نیست ما حتماً در اردوها مبارزه کنیم، می توان با رعایت فاصله گذاری مناسب، برنامه های بدنسازی را شروع کنیم و اینکه تکواندوکاران در اردو باشند، امن تر هستند تا در شهرستانهای خود باشند. بخصوص که هنوز بعضی مناطق در شرایط قرمز بسر می برند.

وی در انتها با آرزوی سلامتی برای همه مردم دنیا ابراز امیدواری کرد که این مشکل هر چه زودتر برطرف گردد تا مردم به جریان عادی زندگی بازگردند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 984

به "تعیین نشدن تکلیف اردوی تیم ملی تکواندو نگران کننده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعیین نشدن تکلیف اردوی تیم ملی تکواندو نگران کننده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید