مسافران کانادایی برای برگشت به کانادا احتیاج به ارائه نتیجه آزمایش منفی کرونا داشتند

به گزارش مجله مدیریت ناب، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سی تی وی نیوز، از 30 نوامبر، کانادایی های کاملاً واکسینه شده و مقیمان دائمی که پس از سفرهای کوتاه به ایالات متحده یا سایر کشورها به کانادا بازمی گردند، دیگر نیازی به ارائه مدرکی مبنی بر منفی بودن آزمایش مولکولی مانند آزمایش پی سی آر ندارند.

مسافران کانادایی برای برگشت به کانادا احتیاج به ارائه نتیجه آزمایش منفی کرونا داشتند

دولت فدرال گفت که الزامات آزمایش مولکولی را برای مسافران واکسینه شده ای که پس از کمتر از 72 ساعت به کانادا بازمی گردند، لغو می نماید.

با این حال، برای سفرهای خارج از کشور که بیش از 72 ساعت طول می کشد، همچنان به آزمایش مولکولی احتیاج خواهد بود.

در ماه اکتبر دولت فدرال توصیه های مربوط به جلوگیری از سفرهای غیرضروری را لغو کرد، اما به توصیه های خود برای جلوگیری از سفر با کشتی های کروز ادامه می دهد.

دولت ایالات متحده مرز زمینی خود را در 8 نوامبر به روی مسافران غیر ضروری کانادایی بازگشایی کرد، در حالی که سفر هوایی به ایالات متحده با شرایط خاصی مجاز است.

اقدامات مرزی قبلی ایجاب می کرد که همه مسافرانی که وارد کانادا می شوند، صرف نظر از شرایط واکسیناسیون، مدرکی دال بر منفی بودن آزمایش کووید- 19 مولکولی ارائه دهند.

برای سفرهای کمتر از 72 ساعت، مسافران اجازه دارند قبل از حرکت در کانادا تست کووید-19 را انجام دهند، سپس نتایج را پس از بازگشت به کانادایی ها نشان دهند. این قوانین تا 30 نوامبر پابرجاست.

منتقدان همچنان خواهان لغو کامل الزامات آزمایش برای گردشگران کاملاً واکسینه شده هستند، اما انتظار می رود کانادا رویکرد تدریجی تری برای کاهش بعضی از اقدامات مرتبط با بیماری همه گیری در مرز اتخاذ کند.

منبع: خبرکانادا
انتشار: 8 دی 1400 بروزرسانی: 8 دی 1400 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 1851

به "مسافران کانادایی برای برگشت به کانادا احتیاج به ارائه نتیجه آزمایش منفی کرونا داشتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسافران کانادایی برای برگشت به کانادا احتیاج به ارائه نتیجه آزمایش منفی کرونا داشتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید