مرکل اصلاحات مالی در فرانسه و ایتالیا را کافی ندانست

به گزارش مجله مدیریت ناب، خبرنگاران: صدر اعظم آلمان کشورهای بحران زده فرانسه و ایتالیا را به پیشبرد اصلاحات بیشتر فراخوانده و اصلاحات مالی تا به حال انجام گرفته را کافی ندانست.

مرکل اصلاحات مالی در فرانسه و ایتالیا را کافی ندانست

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از نشریه دی سایت، آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان در تبادل نظر با روزنامه آلمانی دی ولت کشورهای بحران زده اروپا بخصوص فرانسه و ایتالیا را به پیشبرد اصلاحات بیشتر فراخواند.

وی همچنین گفت: کمیسیون اتحادیه اروپا یک جدول زمانی در این راستا که فرانسه و ایتالیا چه موقع باید اقدامات و اصلاحات بیشتری را ارائه دهند مشخص نموده است. کمیسیون اروپایی همچنین این مسئله را آشکار ساخته است که آنچه که تا به حال روی میز قرار داده شده است هنوز کافی نیست. این تصمیم کمیسیون قابل توجیه است از آنجایی که این دو کشور در راستا اصلاحات قرار دارند.

یان کلود یونکر، رئیس کمیسیون اتحادیه اروپا ظاهرا از این مسئله که مجازات هایی را علیه این دو کشوراعمال کند انصراف داده است این در حالی است که فرانسه و ایتالیا بدهی های بیشتر از آن حدی که در اتحادیه اروپا مجاز است را بر دوش می کشند.

بنابراین مرکل اصلاحات بیشتر را از این دو کشور درخواست نموده و گفت: کمیسیون هم این مسئله را آشکار نموده است که آنچه تا به حال روی میز قرار گرفته است هنوز کافی نیست و من هم با کمیسیون هم عقیده ام.

ع

منبع: تسنیم
انتشار: 24 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 449

به "مرکل اصلاحات مالی در فرانسه و ایتالیا را کافی ندانست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرکل اصلاحات مالی در فرانسه و ایتالیا را کافی ندانست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید