مجلس فرایند حمایت از باشگاه تراکتور را ادامه دهد

به گزارش مجله مدیریت ناب، خبرنگاران/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی خواهان همراهی قوه مقننه در برطرف موانع و پیگیری مصوبات برای حمایت از باشگاه تراکتور تبریز شد.

مجلس فرایند حمایت از باشگاه تراکتور را ادامه دهد

عابدین خرّم در ملاقات رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ما به ورزش و باشگاه فوتبال تراکتور به چشم یک فرصت نگاه می کنیم و امیدواریم مجلس حمایت خود از جهت شروع شده برای حل ریشه ای مسائل ورزش استان و باشگاه تراکتور را ادامه داده و تقویت کند.

وی اعلام نمود: مسئولان محترم متوجه حساسیت و اهمیت موضوع تیم تراکتور هستند و تصمیمات خوبی در سطح مقامات عالی رتبه اتخاذ شده است.

وی ادامه داد: خواسته به حق طرفداران، طی شدن جهت مشابه باشگاه هایی مثل سپاهان و ذوب آهن در برخورداری از حمایت صنایع بزرگ و نیز بورسی شدن این باشگاه همچون دو تیم تهرانی است.

خرّم از تداوم پیگیری ها و جلسات کارشناسی برای تاسیس شرکت مستقل مس آذربایجان که بتواند مالکیت باشگاه تراکتور را در شرکت های زیرمجموعه خود داشته و ضمن تامین پشتوانه اقتصادی و مدیریتی، امکان پذیرش در بورس را فراهم کند، اطلاع داد.

وی گفت: استقلال مس آذربایجان به معنای توقف سرمایه گذاری شرکت ملی مس در طرح های توسعه و فرآوری مس سونگون نیست؛ چرا که این معدن بیشترین ذخیره را داشته و تامین کننده مواد اولیه واحدهای مسی کشور است.

وی بعلاوه گفت: انتقال مالکیت نباید به گونه ای باشد که انحلال باشگاه یا مسائل سال های بعدی را سبب گردد و بر همین اساس دقت زیادی ضروری است تا مشکل به صورت ریشه ای حل گردد.

استاندار آذربایجان شرقی در این ملاقات که سرپرست باشگاه تراکتور هم حضور داشت، گفت: جا دارد از آقای زنوزی، مالک فعلی باشگاه هم به خاطر پذیرش ریسک سرمایه گذاری در ورزش و همکاری که در باز کردن پنجره جابجایی، حفظ بازیکنان فعلی و جذب بازیکنان تازه تیم داشتند، تشکر کنیم.

وی اظهار امیدواری کرد تراکتور در هفته های به جای مانده از لیگ برتر نتایج لازم را کسب نموده و از قعر جدول فاصله بگیرد تا ان شاالله با ثمر دادن کوشش ها در فصل آینده به شرایط مورد انتظار یعنی قرار گرفتن در کورس قهرمانی برسد.

محمدمهدی فروردین، رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی هم در این ملاقات با تایید و تحسین نگاه فرصت محور استاندار آذربایجان شرقی به ورزش و باشگاه تراکتور، گفت: نگاه ما و همه مسئولان کشور به این تیم پرهوادار، مثبت و ورزشی است و امیدواریم فرایند هوشمندانه و آینده نگرانه پیگیری های شما و نمایندگان محترم استان منجر به حصول نتیجه مطلوب و مورد رضایت طرفداران پرشور گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 24 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 1992

به "مجلس فرایند حمایت از باشگاه تراکتور را ادامه دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجلس فرایند حمایت از باشگاه تراکتور را ادامه دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید