ستاره برزیلی استقلال: 10 فینال داریم! ، نگران صدر جدول نیستیم

به گزارش مجله مدیریت ناب، مدافع برزیلی استقلال معتقد است که بازی با ملوان در جام حذفی کاملاً متفاوت از بازی با این تیم در لیگ برتر بوده و باید با تمرکز کامل به میدان بروند.

ستاره برزیلی استقلال: 10 فینال داریم! ، نگران صدر جدول نیستیم

خبرنگاران آنلاین - امیرحسین اعظمی

نیم فصل دوم سال گذشته بود که رافائل سیلوا مدافع برزیلی استقلال پیراهن این تیم را بر تن کرد؛ زمانی که سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند از استقلال جدا شدند. انتظار می رفت استقلال با جدایی این دو بازیکن در خط دفاع با چالش روبرو گردد ولی سیلوا خیلی زود خودش را در استقلال نشان داد و تبدیل به یکی از عناصر مهم در خط دفاعی این تیم شد. سیلوا در این فصل هم یکی از مهره های مورد اطمینان ریکاردو ساپینتو است. او امیدوار است که در این فصل دومین قهرمانی پیاپی را هم با استقلال جشن بگیرد. سیلوا که معمولا ارتباط محدودی با رسانه ها دارد، دقایقی کوتاه با خبرنگاران گفت وگو کرد.

*از بازی با پیکان آغاز کنیم که روند خوب خودتان را در لیگ برتر ادامه دادید.

می دانستیم بازی بسیار سختی در پیش است اما هدف مهمی در این فصل داریم و برای رسیدن به آن باید در هر بازی آماده باشیم و فقط به برد فکر کنیم. همه تیم ها کیفیت خوبی دارند و هر چه مسابقات به سمت جلو پیش می رود، کار سخت تر می گردد. هدف ما چیزی جز گرفتن 3 امتیاز نبود که به آن رسیدیم؛ این یعنی یک قدم به جلوتر رفتن. حالا هم به بازی بعدی فکر می کنیم که باید با ملوان در جام حذفی روبه رو شویم.

*فصل گذشته با استقلال قهرمان لیگ شدی، چقدر احتمال می دهی این اتفاق در لیگ سال جاری هم تکرار گردد؟

اتفاق خوبی بود که فصل گذشته تجربه کردم. ما تیم خوبی داشتیم و با شایستگی به چیزی که استحقاقش را داشتیم، رسیدیم. سال جاری هم تیم خوبی داریم و تا اینجا 39 امتیاز گرفته ایم. 10بازی دیگر هم به جای مانده که هر کدام از آنها میزان یک فینال مهم است، ما برای رسیدن به پیروزیت باید در هر بازی بجنگیم. می دانیم که بازی به بازی کار سخت تر می گردد اما با همه توان برای کسب برترین نتایج می جنگیم.

*سپاهان و پرسپولیس رقیبان اصلی شما هستند. در خصوص این دو تیم چه صحبتی داری؟

همه تیم ها برای ما قابل احترام هستند ولی تمرکزمان باید روی کار خودمان باشد. اگر می خواهیم پیروز شویم، باید خوب امتیاز بگیریم.

*اختلاف 3 امتیازی با سپاهان برای شما نگران کننده نیست؟

این اختلاف نگران کننده نیست چون 10بازی به جای مانده و می توانیم به صدر جدول برسیم.

*در خصوص بازی با ملوان در جام حذفی چه صحبتی داری؟

بازی در این جام شرایط خودش را دارد و هر تیمی اگر اشتباه کند، فرصتی برای جبران ندارد. ما در لیگ آنها را شکست دادیم ولی این یک بازی فرق دارد. باید با تمرکز بالا بازی کنیم تا به مرحله بعدی برویم. خب، استقلال تیم بزرگی است که سابقه روشنی در ایران و فوتبال آسیا دارد. از یک تیم بزرگ همه انتظار پیروزیت دارند، خصوصا طرفداران استقلال. ما باید بجنگیم تا به هدفمان برسیم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 1 اسفند 1401 بروزرسانی: 1 اسفند 1401 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 2161

به "ستاره برزیلی استقلال: 10 فینال داریم! ، نگران صدر جدول نیستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاره برزیلی استقلال: 10 فینال داریم! ، نگران صدر جدول نیستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید