قسمت اول سریال چرخ زمان پربیننده ترین افتتاحیه آمازون شد

به گزارش مجله مدیریت ناب، بلاخره قسمت اول سریال چرخ زمان بعد از ماه ها تأخیر به علت همه گیری کرونا، 19 نوامبر در پرایم ویدیو منتشر شد و در سه روز اول میلیون ها بار دیده شد، هرچند هنوز تعداد دقیق این میلیون ها بار اعلام نشده. طبق گفته آمازون این سریال درحال حاضر جزء 5 سریال برتر تاریخ پرایم ویدیو است. حتی طبق گزارش های غیررسمی، این سریال فانتزی بین تمام مجموعه های منتشرشده جایگاه اول را از نظر اقبال عمومی دارد که این مسأله آن را به پربیننده ترین سریال آمازون تبدیل خواهد نمود.

قسمت اول سریال چرخ زمان پربیننده ترین افتتاحیه آمازون شد

جنیفر سالک مدیر استودیو آمازون در این باره گفته است: ما از افتتاحیه قوی سریال چرخ زمان که آن را تبدیل به یکی از پربیننده ترین سریال ها در تمام دوران نموده خوشحالیم. این امر با کوشش همه عوامل فیلم به دست آمده، از بازیگران که به رهبری روزاموند پایک فوق العاده بودند تا راف جادکینز و تمام تیم اجرایی. این سریال بینندگان را به سفری به دنیایی خیره کننده، پر از شخصیت ها و فرهنگ های مختلف می برد که شبیه به هیچ سریالی نیست.

این سریال بر اساس مجموعه ای 14 جلدی با همین نام نوشته رابرت جردن ساخته شده. جلد اول این مجموعه، چشم دنیا، در حال حاضر رتبه چهاردهم پرمخاطب ترین کتاب داستانی آمازون را دارد. اولین کتاب این مجموعه در سال 1990 منتظر شد. بعد از مرگ جوردن در سال 2007، سه جلد سرانجامی مجموعه به وسیله برندون سندرسون نوشته شد. ساخت فصل دوم این سریال مدت ها قبل از پخش در استریم به وسیله استودیو آمازون و سونی پیکچرز تأیید شده بود. فراوری فصل دوم این سریال هم در جولای 2021 در پراگ شروع شده و فیلم برداری آن همچنان ادامه دارد.

از نظر منتقدان این سریال بیشترین شباهت را با مجموعه ارباب حلقه ها دارد. چرخ زمان در دنیایی می گذرد که تنها زنان می توانند قدرت one که قدرت جادویی این دنیاست را دراختیار داشته باشند. داستان از روستایی در کوهستان شروع می گردد که مردم آن چندان اهمیتی به جنگ نمی دهند. روزاموند پایک در این مجموعه نقش جادوگری عضو انجمن قرون وسطی را بازی می نماید که درگیر جنگ جاودانه بین خوبی و بدی است. چهار جوان روحانی در این روستا به وسیله غریبه ای برای یک سفر استخدام می شوند. سفری که طی آن در راستای کشف قدرت های خود درگیر یک مناقشه دنیای می شوند. ما هم در حین آن با چندین گونه دیگر از موجودات این سریال مانند ترولوک های شیطانی و اوگیری های بزرگ الجثه آشنا می شویم. این سریال حتی اژدها هم دارد. اژدها در این سریال موجودی جادویی است که در بدن انسان ها متولد می گردد و می تواند آن ها را به سمت قدرت یا نابودی پیش ببرد.

داستان چرخ زمان همان طور که از اسمش پیداست بر پایه تناسخ است. اعتقاد بر این است که یک چرخ بزرگ در این دنیا وجود دارد که مدام در حال چرخیدن است؛ به همراه آن، تاریخ هم در حال چرخش است. وقتی که این چرخ یک دور گردش خود را به سرانجام می رساند، ارواح جدامانده از عصر پیشین به اشکال جدیدی باز می گردند.

از همان دقایق اول چرخ زمان سریالی حماسی ست. حماسه ای فراانسانی و بسیار زیبا که قطعا شما را سرگرم خواهد نمود.

منبع: CBR

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 15 دی 1400 بروزرسانی: 15 دی 1400 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 1864

به "قسمت اول سریال چرخ زمان پربیننده ترین افتتاحیه آمازون شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قسمت اول سریال چرخ زمان پربیننده ترین افتتاحیه آمازون شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید