عرضه Riders Republic به تاریخی نامشخص موکول شد

به گزارش مجله مدیریت ناب، شرکت یوبی سافت تاریخ عرضه ی بازی Riders Republic را به زمانی نامشخص در امسال میلادی تغییر داده است. قرار بود ماه آینده شاهد عرضه این بازی ورزشی روی تمام پلتفرم ها باشیم.

عرضه Riders Republic به تاریخی نامشخص موکول شد

در نتیجه مسائل جهانی فعلی، تاخیر در عرضه بازی ها به موضوعی کاملا معمول در صنعت بازی تبدیل شده است. با این حال، اینکه یوبی سافت عرضه تمام بازی های خود را یکی پس از دیگری به زمانی ناتعیین موکول کند، حرکتی عجیب به نظر می رسد؛ طوری که در حال حاضر هیچ کدام از بازی های در حال توسعه یوبی سافت، زمان عرضه تعیینی ندارند.

بازی ورزشی Riders Republic تابستان سال جاری طی برنامه از پیش ضبط شده ای، برای کنسول ها و کامپیوتر رونمایی شد. این بازی، ورزش های کوهستانی مختلف اعم از دوچرخه سواری، سقوط آزاد، چتربازی، اسنوبرد و اسکی را در خود جای داده است. بازی کننده ها در محیطی کاملا آنلاین و در کنار یکدیگر، به رقابت با یکدیگر می پردازند.

  • یوبی سافت از بازی ورزشی Riders Republic رونمایی کرد

سازندگان Riders Republic سابقه ساخت بازی اسنوبرد و اسکی Steep را در کارنامه کاری خود دارند و از نظر فرایند، کم و بیش می توانید Riders Republic را هم با همین بازی مقایسه کنید؛ یعنی نقشه ای باز که بازی کننده های مختلف هر کدام در آن با ابزار ورزشی مختلفی مشغول رفت و آمد هستند. در واقع، Riders Republic از نظر ساختاری بی شباهت با بازی های آنلاین کلان (MMO) نیست، اما به جای مبارزات اکشن و نقش آفرینی، رقابت ها و مسابقات ورزشی فرایند آن را تشکیل داده اند.

یوبی سافت دیروز بیانیه ای برای اعلام خبر تاخیر در عرضه بازی منتشر کرد و در آن نوشت:

Riders Republic تنها بازی باقی مانده یوبی سافت بود که تاریخ عرضه تعیینی داشت. این شرکت بازی سازی، عرضه تمام بازی های در حال توسعه خود را (به غیر از بازسازی نه چندان زیبای شاهزاده پارسی) به زمانی ناتعیین موکول نموده است. قرار بود بازی هایی مثل فار کرای 6 یا رینبو سیکس جدید در ابتدای سال 2021 عرضه شوند، اما در حال حاضر هیچ تاریخ انتشاری ندارند. از طرف دیگر هم بازی های دیگر یوبی سافت مثل جمجمه ها و استخوان ها یا فراتر از خیر و شر 2 هم معلوم نیست چه زمانی بالاخره قرار است عرضه شوند.

یوبی سافت از عظیمترین شرکت های بازی سازی دنیاست و ده ها استودیوی عظیم با تیم های چند صد نفره در اختیار دارد. استودیوهای این شرکت در همه حال مشغول فراوری و عرضه بازی های مختلف هستند و مدیران یوبی سافت در همه حال باید جوابگوی سرمایه گذاران و سهام داران شرکت باشند. شرایط ناتعیین بازی های آینده یوبی سافت، برای شرکتی در این حد و اندازه، اتفاقی بی سابقه است. یوبی سافت باید هر چه سریعتر شرایط بازی های خود را تعیین کند، وگرنه به سرعت ارزش بازار خود را از دست می دهد.

می توانید در ادامه تریلر گیم پلی بازی Riders Republic را ببینید.

منبع: یوبی سافت

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 29 بهمن 1399 بروزرسانی: 29 بهمن 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 1385

به "عرضه Riders Republic به تاریخی نامشخص موکول شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه Riders Republic به تاریخی نامشخص موکول شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید