صدور 9 موافقت اصولی برای تأسیسات گردشگری در گیلان

به گزارش مجله مدیریت ناب، معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری گیلان گفت: 10 طرح متقاضی ایجاد تأسیسات گردشگری در استان آنالیز و برای 9 طرح موافقت نامه اصولی صادر شد.

صدور 9 موافقت اصولی برای تأسیسات گردشگری در گیلان

برای سفر با قیمت تور نوروزی پوکت همراه ما باشید. هیچ جا بهتر از سواحل زیبای تایلند نمیتواند خستگی را از تن شما بدر کند و تجربه آرامش را به شما بدهد.

میراث آریا: روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان، رضا حسن پور در هشتمین جلسه آنالیز طرح های سرمایه گذاری که روز 19مهرماه برگزار گردید، گقت: این طرح ها شامل دو هتل، سه مجتمع گردشگری، یک سفره خانه سنتی و سه طرح بوم گردی است.

او مطرح کرد: حمایت از فعال کردن مناطق نمونه گردشگری و ارائه بسته های تشویقی برای جذب سرمایه گذار از جمله اقدامات معاونت برنامه ریزی و سرمایه گذاری این اداره کل است.

معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری گیلان با پیش بینی ایجاد اشتغال برای حداقل 80 نفر بهصورت مستقیم در پی اجرای پروژه های مصوب در استان، اضافه نمود: پیگیری و تسریع در انجام امور سرمایه گذاری و جذب سرمایه گذار و برطرف موانع برای تسریع فرایند ایجاد مناطق و تأسیسات اقامتی و گردشگری از اولویت های این معاونت است.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 8 آذر 1399 بروزرسانی: 8 آذر 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 1231

به "صدور 9 موافقت اصولی برای تأسیسات گردشگری در گیلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور 9 موافقت اصولی برای تأسیسات گردشگری در گیلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید