سوت فینال پرسپولیس ، استقلال در دست داور بین المللی ، تصمیم کمیته داوران برای دربی 101

به گزارش مجله مدیریت ناب، کمیته داوران فدراسیون فوتبال میخواهد داور صد و یکمین مسابقه 2 تیم پرسپولیس و استقلال را به یک داور بین المللی بدهد.

سوت فینال پرسپولیس ، استقلال در دست داور بین المللی ، تصمیم کمیته داوران برای دربی 101

به گزارش خبرنگاران آنلاین، کمیته داوران فدراسیون فوتبال میخواهد از بین 7 داور بین المللی کشور یکی را برای قضاوت انتخاب کند. در حال حاضر لیست داوران بین المللی به ترتیب اولویت به توضیح زیر است:

1-موعود بنیادیفرد

2-پیام حیدری

3-بیژن حیدری

4-حسن اکرمی

5-سیدوحید کاظمی

6-امیر عرب براقی

7- مرتضی منصوریان

در واقع اگر بخواهند براساس اولویت لیست داوران بین المللی انتخاب نمایند باید قضاوت این مسابقه به موعود بنیادی فر برسد اما بعضی مدعی اند بیژن حیدری از گزینه های اصلی قضاوت دربی 101 است. در بین دیگر داوران این لیست 7 نفره سید وحیدکاظمی هم سومین گزینه محسوب می گردد البته کاظمی در ملاقاتهای استقلال و پرسپولیس اشتباه تاثیرگذاری نداشته اما به علت اشتباهاتی که در ملاقات سپاهان و پیکان انجام داد شاید کمترین شانس را برای دربی داشته باشد. به جز این 3 گزینه بین المللی بعضی از افراد نزدیک به داوران می گویند می خواهند قضاوت این بازی را به اشکان خورشیدی بدهند داوری با تجربه که البته در آستانه بازنشستگی هم واقع شده است. در دربی صدم هم نام او برای قضاوت دربی مطرح شده بود.

این حدس ها در حالی رخ می دهد که مدیران باشگاه استقلال خواهان حضور داوران خارجی در دربی یکصد و یکم هستند. حساسیت فوق العاده این بازی از یک طرف و از سویی دیگر ارزش داشتن 2 جام در این بازی باعث شده که استقلالی ها در پی داور خارجی باشند. اگر استقلال برنده این دربی گردد به جز جام قهرمانی حذفی شانس کسب جامی دیگر در سوپرجام را خواهد داشت اما اگر پرسپولیس برنده گردد به طور اتوماتیک دو جام خواهد گرفت! هم جام حذفی و هم سوپرجام زیرا در آئین نامه مسابقات ما آمده تیمی که قهرمان لیگ برتر و جام حذفی گردد قهرمان سوپرجام هم خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 8 خرداد 1402 بروزرسانی: 8 خرداد 1402 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 2199

به "سوت فینال پرسپولیس ، استقلال در دست داور بین المللی ، تصمیم کمیته داوران برای دربی 101" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوت فینال پرسپولیس ، استقلال در دست داور بین المللی ، تصمیم کمیته داوران برای دربی 101"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید