اقدام مشترک استقلال و پرسپولیس برای فروش حق پخش غیرزنده در برنامه های صداوسیما

به گزارش مجله مدیریت ناب، دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای مذاکره درباره حق پخش غیرزنده مسابقات خود در برنامه های ورزشی صداوسیما، به عوامل این برنامه ها نامه ای ارسال کردند.

اقدام مشترک استقلال و پرسپولیس برای فروش حق پخش غیرزنده در برنامه های صداوسیما

به گزارش خبرنگاران، پس از تغییر و تحولات در نحوه درآمدزایی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس از ابتدای این فصل و دریافت تبلیغات محیطی از سازمان لیگ، حالا دو باشگاه برای زنده کردن سایر درآمدهای خود نیز اقدام نموده اند.

این بار و در اقدامی مشترک، دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با ارسال نامه ای به تهیه نمایندگان برنامه های تلویزیونی شب های فوتبالی، فوتبال برتر، استادیوم و ورزش و مردم و بعلاوه مدیران واحد مرکزی خبر و شبکه خبر سیما خواستار رعایت حقوق دو باشگاه برای باز پخش بخش هایی از مسابقات و بعلاوه مصاحبه مربیان و بازیکنان دو تیم در این برنامه ها شده اند.

این نامه که به امضای مصطفی آجورلو و رضا درویش، مدیر عامل دو باشگاه رسیده است به این مسئله اشاره نموده که برنامه های مورد اشاره در صورت تمایل برای پخش موارد مورد اشاره، مذاکره نمایند و در صورت عدم توافق، از حضور عوامل برنامه ها در استادیوم ممانعت خواهد شد و اقدام قانونی نیز صورت می گیرد. در زیر این نامه را مشاهده می کنید:

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 13 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 1981

به "اقدام مشترک استقلال و پرسپولیس برای فروش حق پخش غیرزنده در برنامه های صداوسیما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدام مشترک استقلال و پرسپولیس برای فروش حق پخش غیرزنده در برنامه های صداوسیما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید