سریال کره ای فردا؛ ورود به قلمرو فرشتگان مرگ

به گزارش مجله مدیریت ناب، درام های با موضوعات ماورایی و خیالی این روز ها بیشتر از همواره در صنعت سریال سازی کره می درخشند. کره ای ها با جستجو در تاریخ و فرهنگ خودشان و البته با بهره گرفتن از داستان های غربی، هر روز ایده های مجذوب نماینده و تازه ای را برای روایت قصه های خیال انگیز پیدا می نمایند. سریال فردا یکی از تازه ترین نمونه های این ژانر است که داستانی با طروات و مفرح دربارۀ زندگی بعد از مرگ و سفر روح ها از یک جهان به جهانی دیگر دارد.

سریال کره ای فردا؛ ورود به قلمرو فرشتگان مرگ

به گزارش خبرنگاران؛ داستان این سریال دربارۀ یک گروه خاص از فرشتگان مرگ است که کارشان بر خلاف چیزی که ممکن است انتظار داشته باشیم راهنمایی ارواح مردگان به دنیای بعد از مرگ نیست؛ آن ها وظیفه دارند که جلوی کسانی را که قصد خودکشی دارند بگیرند. نام این گروه مدیریت خطر است و ریاست آن به عهدۀ زنی سرد و سخت گیر به نام گو ریون (با بازی کیم هی سون) است که قبلا در جهنم زندگی می نموده.

گو ریون با وجود ظاهر خشکی که دارد نسبت به وظیفۀ خودش اشتیاق و حرارت زیادی دارد و هر کاری می نماید تا به افرادی که مسئولیتشان را به عهده دارد یاری کند. هم تیمی او لیم رونگ گو (یون جی اون) است که مثل خود ریون کارش را با شور و اشتیاق انجام می دهد، اما فقط در ساعات معین شده این کار را انجام میدهد و کاملا بر طبق قواعد عمل می نماید.

اما طرف دیگر ماجرا یک مرد جوان معمولی به نام چوی جون وونگ (کیم سئوک وو) است که بدجوری دنبال کار می گردد و دائما هم سرش به سنگ می خورد. او دیگر واقعا از این جستجوی بی نتیجه کلافه و افسرده شده است. یک روز وقتی دارد به سمت خانه می رود، روی پل مردی را می بیند که میخواهد خودش را پایین بیندازد. چوی سعی می نماید جلوی مرد را بگیرد، اما این نیت خوبش به نتیجۀ خوبی منجر نمی گردد و باعث می گردد که خودش صدمه ببیند و به کما برود.

وقتی بدن چوی در کماست، روحش به جومادونگ برده می گردد که در واقع همان مرکز فعالیت فرشته های مرگ است. او در آنجا با مدیر مرکز دیدار می نماید و مدیر به او پیشنهاد می نماید که برای آن ها کار کند و به عنوان پاداش بعد از چند ماه به زندگی برگردد و به هوش بیاید. این از آن جور استخدام هایی که چوی دلش میخواسته نیست، ولی خب چارۀ دیگری هم وجود ندارد.

کیم سئوک وو در نقش چوی کاملا خوش درخشیده و ناپختگی و احساساتی بودن او در کار جدیدش را خیلی مجذوب کننده و دیدنی از کار درآورده؛ بازی او آنقدر باورپذیر و دوست داشتنی است که ما خودمان را همراه با چوی در راستا این ماموریت عجیب و تازه می بینیم. شاید موضوع سریال تا حدی غم انگیز برسد، اما فیلمنامۀ هنرمندانه و بازی های باطراوت باعث شده اند که فضای سریال مفرح و شاداب باشد و در عین حال عمق و اهمیت موضوع حفظ گردد.

این سریال نگاه ظریف و همدلانه ای به موضوع خودکشی دارد و اصلا آن را چیز پیش پا افتاده ای در نظر نمی گیرد که بگردد راحت حل و فصلش کرد. در گروه مدیریت خطر یک مراقبت دائمی نسبت به سطح انرژی منفی آدم ها انجام می گردد، چون هر کدام از کسانی که قبلا از خودکشی نجات داده شده اند ممکن است خیلی زود دوباره بخواهند دست به این کار بزنند.

سریال فردا ترکیب بسیار دلنشین و مجذوب کنندهی از احساسات انسانی و یک داستان تخیلی و ماورایی است که شوخی و طنز بسیار متناسب و ظریفی هم در خودش دارد. در همین هشت قسمتی که تا امروز پخش شده کشش خیلی زیادی نسبت به آنچه در ادامه اتفاق خواهد افتاد ایجاد شده و با توجه به امکاناتی که در داستان سریال وجود دارد می توان امیدوار بود که این جاذبه قسمت به قسمت بیشتر هم بگردد.

  • بازیگران: کیم هی سون (Kim Hee-sun)، کیم سئوک وو (Kim Seok Woo)، یون جی اون (Yoon Ji-on)
  • زمان انتشار: از 12 فروردین
  • امتیاز: 7.6/10

منبع: nme.com

منبع: فرارو
انتشار: 25 خرداد 1401 بروزرسانی: 25 خرداد 1401 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 2015

به "سریال کره ای فردا؛ ورود به قلمرو فرشتگان مرگ" امتیاز دهید

1 کاربر به "سریال کره ای فردا؛ ورود به قلمرو فرشتگان مرگ" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سریال کره ای فردا؛ ورود به قلمرو فرشتگان مرگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید