سازمان بیمه سلامت با راه اندازی دولت الکترونیک خدمات خوبی به مردم ارائه نموده است

به گزارش مجله مدیریت ناب، نماینده مردم شهرستان شازند استان مرکزی گفت: سازمان بیمه سلامت خدمات خوبی را با راه اندازی دولت الکترونیک به مردم بخصوص اقشار کم درآمد ارائه نموده است.

سازمان بیمه سلامت با راه اندازی دولت الکترونیک خدمات خوبی به مردم ارائه نموده است

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از آی هینا، محمود احمدی بیغش همزمان با اولین روز گرامیداشت هفته بیمه سلامت در بازدید از روستاهای عضدیه، نورآباد، برج، ضیاءآباد و برج چشمه محمود در جمع اهالی این روستا با حضور بعضی مسئولین شهرستانی گفت: سازمان بیمه سلامت خدمات خوبی را با راه اندازی دولت الکترونیک به مردم بخصوص اقشار کم درآمد ارائه نموده است.

نماینده مردم شهرستان شازند استان مرکزی اعلام کرد: فرا رسیدن سوم آبان سالروز گرامیداشت هفته بیمه سلامت فرصت خوبی است تا خدماتی که از سوی این سازمان به مردم داده می گردد به بهترین شکل ممکن اطلاع رسانی گردد.

بیغش ضمن تقدیر و تشکر از خدمات ارایه شده توسط سازمان بیمه سلامت ایران، گفت: فعالیت های سازمان بیمه سلامت به مردم قابل تحسین است و گامی مهم در جهت ارتقا عدالت و رفاه اجتماعی است هرچند که تا نقطه مطلوب فاصله داریم.

در این ملاقات طیبی ،رئیس اداره بیمه سلامت شهرستان شازند ضمن ارائه گزارشی از شرایط عملکرد اداره بیمه سلامت در این شهرستان اعلام کرد: اداره بیمه سلامت شهرستان شازند با جمعیتی بالغ بر76 هزار نفر بیمه شده تحت پوشش بیمه سلامت خدمات خود را به وسیله 25موسسات درمانی طرف قرارداد که شامل داروخانه،آزمایشگاه،فیزیوتراپی و پزشکان در سطح شهرستان است را به بیمه شدگان ارائه می نماید.

رئیس اداره بیمه سلامت شازند گفت: تعداد مراکز درمانی روستایی و شهری در این شهرستان20 مرکز و بیماران خاصی که خدمات خود را از بیمه سلامت دریافت می نمایند 95 نفر هستند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 10 آذر 1399 بروزرسانی: 10 آذر 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 1235

به "سازمان بیمه سلامت با راه اندازی دولت الکترونیک خدمات خوبی به مردم ارائه نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازمان بیمه سلامت با راه اندازی دولت الکترونیک خدمات خوبی به مردم ارائه نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید