زیر آب سکته نکنید!

به گزارش مجله مدیریت ناب، ردیاب هوشمندPhlex با اتصال به عینک شنای کاربران، میزان ضربان قلب و احتمال بروز سکته مغزی در زیر آب را تجزیه و تحلیل کرده و از طریق تلفن همراه به مربی ارسال می کند. این فناوری جالب به راحتی بر عینک شنای کاربران در هر اندازه و سایزی متصل شده و در طول تمرین های روزانه به آنها کمک شایانی می کند.

زیر آب سکته نکنید!

این سیستم هوشمند به محض قرارگیری کاربر در زیر آب و فشردن یک دگمه فعال شده و نموداری از وضعیت سلامت از طریق آنالیز 30 مؤلفه حیاتی در اختیار مربی قرار می دهد. در حقیقت این فناوری همانند یک ردیاب تناسب حرفه ای برای شناگران عمل کرده و درهر زمان وضعیت سلامت قلب و تنفس کاربران را تا 30 متر زیر آب آنالیز کرده و از طریق تلفن همراه به مربی و کاربر ارسال می کند. مربی پس از رصد وضعیت سلامت کاربر و میزان تپش قلب در اعماق مختلف آب، تمرین های تکمیلی را به منظور بهبود وضعیت شنای فرد آموزش دیده ارائه می دهد. مربیان می توانند به کمک این فناوری وضعیت سلامت شناگران را زیر ذره بین قرار داده و پس از دریافت داده ها و اطلاعات مرتبط با سلامت قلب، شناگران را درجه بندی کرده و آموزش های اختصاصی مرتبط با هر یک از شناگران را ارائه دهند.

مربیان به منظور دسترسی به اطلاعات و داده های مرتبط با وضعیت سلامت شناگران باید اپلیکیشن Phlex Swim را در تلفن همراه خود با سیستم عامل های (Android و Ios) نصب کرده و از طریق آن تمرین های بعدی را به کاربران ارائه دهند. کاربران همچنین می توانند با دسترسی به اطلاعات و داده های ثبت شده، نواقص کار خود را شناسایی کرده و زمینه های پیشرفت و موفقیت بیشتری برای خود رقم زنند.

باتری این سیستم به لطف فناوری کم مصرف بلوتوث با هر بار شارژ شدن 7 ساعت عمر مفید داشته و زمانی مناسب و کافی را برای آموزش شناگران در طول هفته در اختیار مربی قرار می دهد. در صورت تمایل به خرید این ردیاب حرفه ای می توانید به وب سایت های عمومی مراجعه کرده و این فناوری را با قیمتی برابر 300 دلار امریکا خریداری کنید.

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 7 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 299

به "زیر آب سکته نکنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیر آب سکته نکنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید