رقم قرارداد مهاجم خارجی استقلال لو رفت؛ 16.5 میلیارد تومان

به گزارش مجله مدیریت ناب، خبرنگاران: استقلال این روز ها در لیگ برتر ایران حال و روز خوشی دارند؛ ان ها هر دو بازی هفته های نخست را برده اند و فعلا در جمع بالانشیان لیگ برتر هستند. خبر خوب برای آن ها علاوه بر پیروزی در دو بازی، موفقیت ستاره خارجی نو تیمشان است. کوین یامگا هر دو گل تیمشان در فزونی برابر ذوب آهن را زد.

رقم قرارداد مهاجم خارجی استقلال لو رفت؛ 16.5 میلیارد تومان

به گزارش خبرنگاران، البته این تمام ماجرا نیست، چون بعد از یامگا، استقلال یک بازیکن خارجی دیگر به نام رودی ژستد را هم به خدمت گرفته است. این یکی از آن دست بازیکنان سرشناسی است که سابقه حضور در استون ویلا انگلیس را هم در کارنامه دارد. بازیکن خارجی و تازه استقلال در شرایطی به این تیم آمده که همین فصل در لیگ یونان حضور داشت، ولی توافق کرد قراردادش را با یونانی ها به هم بزند تا راهی استقلال شود.

بعد از این تصمیم، این موضوع در فضای رسانه های مطرح شد که پیشنهاد استقلال چقدر بوده که ژستد پذیرفته به خاطر آن قید حضور در یونان را بزند. این موضوعی است که روزنامه همشهری در گزارشی به آن پرداخته و نوشته است ژستد دیروز در تست های پزشکی استقلال قبول شد و برای عقد قرارداد به باشگاه رفت. گفته می شود رقم 600 هزار یورو قرار است به این بازیکن پرداخت شود که 100 هزار یورو از ارزش او در سایت ترانسفرمارکت بالاتر است و به ریالی مبلغی حدود 16.5 میلیارد تومان می شود.

منبع: فرارو
انتشار: 11 آذر 1400 بروزرسانی: 11 آذر 1400 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 1823

به "رقم قرارداد مهاجم خارجی استقلال لو رفت؛ 16.5 میلیارد تومان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقم قرارداد مهاجم خارجی استقلال لو رفت؛ 16.5 میلیارد تومان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید