رتبه دوم برند چری در رضایت مشتریان از فروش در بازار

به گزارش مجله مدیریت ناب، شرکت خودروسازی چری پیروز به کسب رتبه دوم در میزان رضایت از فروش در میان برندهای چینی تولید کننده خودرو در بازار چین گشت.

رتبه دوم برند چری در رضایت مشتریان از فروش در بازار

مطالعه شاخص رضایت فروش J.D. Power China میزان رضایت از فروش را در بین خریداران خودروهای نو میزان گیری میکند که رضایت خریداران بر اساس 7 معیار مهم مورد میزان گیری قرار می گیرد تجربه آنلاین (18٪). ارتباطات قبل از بازدید (10٪) پذیرش (15٪) بازدید از نمایشگاه (13٪) تست درایو (8٪) خرید (16٪) و فرایند تحویل (20٪) و رضایت افرادی که در نهایت انصراف دادند هم بر اساس 6 معیار میباشد ، تجربه آنلاین (31%) ارتباطات قبل از بازدید (30%) پذیرش (17%) بازدید از نمایشگاه (11%) تست درایو (6 %) و مذاکره (6%) می باشد.

مطالعه 2021 بر اساس بازخورد 25412 صاحب اتومبیل است که از ماه مه 2020 تا فوریه 2021 اتومبیل های نو خریداری کرده اند. جمع آوری داده ها در 70 شهر بزرگ چین از نوامبر 2020 تا آوریل 2021 اجرا شده است.

این تحقیق در بین 55 برند صورت پذیرفته است . لازم به ذکر است که چین به بزرگترین بازار مصرف کننده خودرو در جهان تبدیل شده است و مصرف کنندگان چینی دقیقترین الزامات مربوط به خدمات فروش در جهان را دارند، که از این لحاظ از ایالات متحده و ژاپن هم در رده بالاتری هستند.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 8 مرداد 1400 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 1681

به "رتبه دوم برند چری در رضایت مشتریان از فروش در بازار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رتبه دوم برند چری در رضایت مشتریان از فروش در بازار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید