ربیعی: از تیمی که به راحتی نمی بازد 3 امتیاز گرفتیم، امیدوارم فوتبال دیگر عزیزانش را از دست ندهد

به گزارش مجله مدیریت ناب، محمد ربیعی، سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: امیدوارم فوتبال دیگر عزیزان خود را از دست ندهد، چون جامعه فوتبال از این فقدان های عظیم متأثر می گردد.

ربیعی: از تیمی که به راحتی نمی بازد 3 امتیاز گرفتیم، امیدوارم فوتبال دیگر عزیزانش را از دست ندهد

به گزارش خبرنگاران، محمد ربیعی، سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان پس از رجحان یک بر صفر تیمش مقابل شهر خودروی مشهد گفت: با تمام وجود و از درون قبلم، درگذشت علی انصاریان را تسلیت می گویم. این اتفاق ضربه شدیدی به من، بسیاری از اهالی جامعه فوتبال و ورزش کشور و نیز تیم مان بود. از خداوند برای انصاریان طلب مغفرت دارم و امیدوارم خدا به مادر او صبر بدهد؛ همینطور مهرداد میناوند عزیز را. امیدوارم این فوتبال دیگر عزیزان خود را از دست ندهد، چون جامعه فوتبال از این فقدان های عظیم متأثر می گردد. امیدوارم ویروس کرونا از کشور ما و دنیا رخت ببندد و خارج گردد.

وی با تمجید از تیم نماینده مشهد مقدس توضیح داد: ابتدا به تیم شهر خودرو خسته نباشید و خداقوت می گویم و از این مجموعه وزین به خاطر میهمان نوازی از ما تشکر می کنم. از مهدی رحمتی و همکارانش تشکر می کنم. رحمتی از بازیکنان برجسته و کاپیتان ملی ما بوده و مربی خوب شهر خودرو است که از او تقدیر می کنم. به رحمتی خسته نباشید می گویم. بازی بسیار خوب و فنی بود. ما در نیمه اول سوار بر بازی بودیم و پاس های متوالی زیادی داشتیم. کوشش نکردیم در خانه شهر خودرو عقب نشینی کنیم و کوشش کردیم بازی غالبی ارائه کنیم.

سرمربی مس رفسنجان با بیان اینکه شاگردانش در نیمه نخست فرصت های زیادی به وجود آوردند، اعلام کرد: در نیمه اول مالکیت توپ و میدان را هم داشتیم. در نیمه دوم اما دو تیم با پرس زیادی در مرکز زمین روبرو بودند. توپ با این پرس های زیاد از دست می رفت؛ چون دو تیم در بخشی از بازی متبحر هستند و آن هم انتقال از عقب به جلوی زمین است. شهر خودرو در این زمینه، عملکرد بسیار خوبی دارد و گل های حریف به سایپا، سپاهان و نساجی در همین شرایط به ثمر رسیده است. امین قاسمی نژاد هم همواره ضربه نهایی را می زند که کوشش کردیم این شیوه را تا یک جایی کنترل و از فرصت ها استفاده کنیم.

ربیعی با بیان اینکه عقب نشینی شاگردانش پس از به ثمر رسیدن گل، اتفاقی طبیعی بود و مس یکی دو فرصت به حریفش داد، گفت: بازی را کنترل کردیم و به همه بازیکنانم به خاطر نظم و استراتژی خود تبریک می گویم. ما کاملاً طبق نقشه عمل کردیم و به کل تیم خسته نباشید می گویم. سه امتیاز خیلی باارزشی از مشهد دشت کردیم و می دانم شهر خودرو در این شهر به راحتی نمی بازد. این تیم در مشهد، سایپا و نساجی شکست داد و با 10 بازیکن به آلومینیوم نباخت. شهر خودرو تیم بسیار خوبی است و امیدوارم این تیم به جهت پویایی و شرایط خوب خود ادامه دهد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

وی در پاسخ به این پرسش که پیش بینی می نماید مس رفسنجان در خاتمه لیگ بیستم به چه رتبه ای در جدول دست یابد، بیان نمود: ما تیمی تازه وارد به لیگ برتر هستیم. کوشش کردیم نگاه تیم هایی را که از لیگ یک می آیند از لحاظ شخصیت تیمی و بازی تغییر دهیم و شخصیت واحدی ایجاد کنیم. هدف ما ماندگاری در لیگ برتر است و از لحاظ انطباق پذیری با شرایط و جو مسابقات، همه تیم ها در سال اول حضور در مسابقات به دنبال همین هدف هستند.

سرمربی مس رفسنجان با بیان اینکه عملکرد تیمش در لیگ برتر معین است، گفت: در پنج ملاقات اول تنها 2 امتیاز گرفتیم و گلی هم نزدیم. خیلی ها ناامید شده بودند اما تمام وجود من پُر از امید بود. می دانستم با تیمم چه کاری می کنم و بچه ها چگونه هستند. پس از آن توانستیم 17 امتیاز در 8 مسابقه بگیریم و روندی ایجاد کردیم که مس در همین جهت است اما زمان می برد.

چه بهتر که مس را در لیگ برتر حفظ کنیم و صندلی محترم تری به دست بیاوریم.، ربیعی ضمن بیان این جمله توضیح داد: اصل این است که در لیگ برتر بمانیم و این باشگاه با مردم خوب و نجیب در شهری که خدمات بسیار شایانی به کشور داشته، این قابلیت را دارد که در برنامه بلندمدت سه تا پنج ساله، یکی از نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا باشد. هدف اول ما تثبیت است و امیدوارم این اتفاق برای شهر رفسنجان و شرکت معظم صنایع ملی مس رخ دهد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا باشگاه مس رفسنجان در جابجایی نیم فصل فعالیت خواهد نمود یا خیر، اعلام کرد: قطعاً. این موضوع اجتناب ناپذیر است و همه تیم ها چنین کاری می نمایند اما فکر نمی کنم تغییرات زیادی داشته باشیم و کوشش می کنیم ریتم خود را حفظ کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 اسفند 1399 بروزرسانی: 12 اسفند 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 1414

به "ربیعی: از تیمی که به راحتی نمی بازد 3 امتیاز گرفتیم، امیدوارم فوتبال دیگر عزیزانش را از دست ندهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ربیعی: از تیمی که به راحتی نمی بازد 3 امتیاز گرفتیم، امیدوارم فوتبال دیگر عزیزانش را از دست ندهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید