رالی تور گردشگری بین المللی جاده ابریشم پنجشنبه وارد ایران می گردد

به گزارش مجله مدیریت ناب، ایسنا/ براساس آخرین گزارش های منتشر گشته، رالی تور گردشگری بین المللی جاده ابریشم پنجشنبه وارد ایران می گردد.

رالی تور گردشگری بین المللی جاده ابریشم پنجشنبه وارد ایران می گردد

محمد علی عرفانی گفت: شرکت کنندگان در رالی تور بین المللی جاده ابریشم از کشورهای خود به ترکیه آمدند و روز دوشنبه 15 مرداد 1403 پس از گردهمایی مقابل مسجد سلطان احمد در شهر استانبول، به طور رسمی پیمایش در مسیر جاده ابریشم را شروع نموده و به سمت ایران حرکت کردند.

مدیر حوزه اتومبیلرانی و وسایل نقلیه گردشگری کانون دنیاگردی و اتومبیلرانی با اشاره به برگزاری پیروز رالی جاده ابریشم با همکاری کانون دنیاگردی و اتومبیلرانی در سال گذشته اظهار کرد: این گروه 23 نفره با 10 دستگاه خودرو کلاسیک در این رویداد بین المللی حضور دارند و روز پنجشنبه 18 مرداد به وسیله گذرگاه مرزی بازرگان در شهرستان ماکو در استان آذربایجان غربی وارد کشورمان می شوند.

او افزود: شرکت کنندگان در این رویداد با پشتبانی کانون دنیاگردی و اتومبیلرانی، حدود 5 روز پیمایش در ایران، ضمن آشنایی بیشتر با فرهنگ و تمدن کشورمان از استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، زنجان، قزوین، البرز، تهران، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و خراسان رضوی عبور و از جاذبه های طبیعی، تاریخی، فرهنگی و گردشگری این منطقه ها بازدید خواهند کرد.

عرفانی با بیان اینکه این رالی تور 23 مرداد به وسیله مرز باجگیران در استان خراسان رضوی ایران را ترک می نماید، گفت: شرکت کنندگان در رالی جاده ابریشم پس از ترک خاک کشورمان از کشورهای ترکمنستان، ازبکستان و قرقیزستان به خط خاتمه در شهر اورخون مغولستان خواهند رسید.

مدیر حوزه اتومبیلرانی و وسایل نقلیه گردشگری کانون دنیاگردی و اتومبیلرانی یادآور شد: کانون دنیاگردی و اتومبیلرانی براساس وظایف و مأموریت های ملی و بین المللی خود و با هدف تقویت همکاری با کلوپ ها و انجمن های اتومبیلرانی دیگر کشورها، معرفی جاذبه ها و ظرفیت های گردشگری کشورمان و تشویق و ترغیب گردشگران دنیا برای سفر به ایران، برای دومین سال پیاپی تسهیل سفر، تسریع در تردد و پشتیبانی از این گردشگران را بر عهده خواهد داشت.

منبع: همگردی
انتشار: 17 مرداد 1403 بروزرسانی: 17 مرداد 1403 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 2267

به "رالی تور گردشگری بین المللی جاده ابریشم پنجشنبه وارد ایران می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رالی تور گردشگری بین المللی جاده ابریشم پنجشنبه وارد ایران می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید