عزیزی: حمیداوی از مشهد می رود و ما می مانیم

به گزارش مجله مدیریت ناب، خبرنگاران/خراسان رضوی بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: من باید از فوتبال مشهد سود ببرم که خاک آن را خورده ام وگرنه خیلی ها روزی به مشهد آمدند و امروز نیستند. حمیداوی هم از مشهد می رود و ما می مانیم.

عزیزی: حمیداوی از مشهد می رود و ما می مانیم

خداداد عزیزی در حاشیه ملاقات محبت آمیز فوتبال تیم خراسان و ستارگان آسایشگاه معلولان فیاض بخش در جمع خبرنگاران در مورد هدف از راه اندازی و برگزاری این ملاقات اظهار کرد: امیدوارم این بازی ها تداوم داشته باشد. بعضی از دوستان برگزاری این ملاقات را پیشنهاد کردند و محسن ترکی، داور فوتبال، در این خصوص زحمات بسیاری کشید.

وی اضافه نمود: سال هاست که با آسایشگاه معلولان فیاض بخش مشهد چنین ارتباطاتی دارم. متاسفانه در جامعه ما نگاه بعضی مسئولان به کسانی که جزئی از جامعه هستند، خوب نبوده است. بعضی مسئولان ما هیچ وقت شرایطی را برای این عزیزان مهیا ننموده اند که جزئی از جامعه باشند. شاید دلخوشی این بچه ها این باشد که جمع شوند و با ما فوتبال بازی نمایند. امیدوارم روز خوبی برای آنان رقم زده باشیم و باز هم این بازی ها تکرار گردد.

بازیکن سابق تیم های کلن آلمان و سن خوزه آمریکا گفت: از بازی کردن کنار این عزیزان لذت می برم. به این بخش از جامعه متاسفانه کم لطفی می گردد و نگاه ها به آنان فرق دارد. امیدوارم بتوانیم ما هم به سطح جوامع پیشرفته ای برسیم که به معلولان نگاهی متفاوت ندارند بلکه آنان را همچون کسانی می شناسند که با یکسری از محدودیت های بدنی در جامعه زندگی می نمایند. امیدوارم بتوانیم شرایط را تغییر دهیم.

عزیزی در مورد درخواست بازیکنان تیم آسایشگاه معلولین جهت استعدادیابی از آنان توضیح داد: این موضوع کمی سخت است. فدراسیون جانبازان و معلولین باید این کار را انجام دهد اما متاسفانه زیرساخت ها برای این مساله فراهم نیست.

وی ضمن انتقاد از فرهاد حمیداوی در مورد شرایط شهر خودرو اعلام کرد: در فوتبال ایران سودی وجود ندارد. در بخش دولتی بعضا می بینیم که بودجه حیف و میل می گردد اما بخش خصوصی باید از جیب هزینه کند. این ها را آقای حمیداوی می دانسته اما اینکه می گوید از این فوتبال سودی نبرده عجیب است. می خواسته چه سودی از فوتبال ایران و شهر مشهد ببرد؟

عزیزی اضافه نمود: از فوتبال این شهر من باید سود می بردم که خاک آن را خورده ام نه حمیداوی. برای چه حمیداوی باید از این فوتبال سود ببرد؟ برای فوتبال مشهد چه نموده است؟ چند سال تیم داری نموده است؟ چه کسی به او گفت که تیم داری کند؟ می توانست تیم داری نکند. حمیدوای خودش آمده و مثل او هم زیاد به این شهر آمده اند و رفته اند. همه خواهند رفت و ما مانده ایم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 بهمن 1400 بروزرسانی: 27 بهمن 1400 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 1910

به "عزیزی: حمیداوی از مشهد می رود و ما می مانیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عزیزی: حمیداوی از مشهد می رود و ما می مانیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید