دولت 50 میلیارد تومان به بازآفرینی شهری اردبیل اختصاص دهد

به گزارش مجله مدیریت ناب، خبرنگاران/اردبیل نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: پیشنهاد می کنیم دولت در سالجاری 50 میلیارد تومان برای طرح های بازآفرینی و توانمندسازی محلات هدف شهر اردبیل اختصاص دهد.

دولت 50 میلیارد تومان به بازآفرینی شهری اردبیل اختصاص دهد

صدیف بدری سوم مرداد در نشست معاونین وزیر راه و شهرسازی در اردبیل اظهار کرد: در کنار ادامه احداث محور اردبیل - سرچم و چهاربانده کردن این راستا سال جاری نیز تا 35 کیلومتر کار عملیاتی با کوشش پیمانکاران در دستور کار است که با نظارت راه و شهرسازی این پروژه با قوت و قدرت به پیش می رود.

وی اعلام نمود: همزمان با احداث خط ریلی میانه - اردبیل انتظار می رود به زودی احداث راه آهن اردبیل به مغان نیز کلنگ زنی گردد تا شاهد اجرای این پروژه در مدت زمان معین و معین باشیم.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی اضافه نمود: در کنار ریل گذاری 100 کیلومتر از راه آهن اردبیل به سمت میانه قرار شد از مهرماه ریل گذاری 25 کیلومتر از این راستا از سمت میانه آغاز شده و 7 ایستگاه در حال احداث خط ریلی اردبیل - میانه نیز به انتها برسد.

بدری تکمیل ایستگاه سبز تا پلدختر را که به کاهش 60 کیلومتری راستا اره آهن یاری خواهد نمود ضروری خواند و گفت: ما تصادفات وحشتناکی را در جاده های شمالی استان اردبیل شاهد هستیم که براثر این تصادفات و مرگ و میر هموطنان بسیاری از خانواده ها عزادار و داغدار می شوند.

وی ادامه داد: برای آغاز عملیات احداث تونل دوم نمین به سمت آستارا تخصیص اعتبار صورت گرفته و پروژه چهارخطه گرمی به سمت بیله سوار و همچنین پارس آباد به سربند و اتصال آن به مشگین شهر جزو اولویت های اصلی است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: با طراحی مناسب قرارگاه خاتم الانبیاء قرار است به ارزش 200 میلیارد تومان محور اردبیل - سرچم و تونل های این راستا تعریض گردد که قرارداد آن به زودی منعقد خواهد شد.

بدری بازدید معاونین راه و شهرسازی را از پروژه های بازآفرینی شهری و محلات هدف یادآور شد و گفت: پیشنهاد می کنیم در سالجاری 50 میلیارد تومان به طرح های این حوزه منابع اعتباری اختصاص یابد و در کنار آن مدرسه 12 کلاسه ایران آباد احداث و راه اندازی گردد.

وی به معین تکلیف دو تنفس گاه شهر اردبیل باغ شریعت و پادگان ارتش اشاره نمود و اضافه نمود: امیدواریم ماحصل این سفر معین تکلیف این دو منطقه باشد تا برخلاف وعده های گذشته در این مقطع فعالیت ها به صورت عملیاتی و واقعی انجام گردد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: دولت هیچ کاری را در معین تکلیف این دو پروژه انجام نداده ولی قرار شد پرونده انتقال پادگان ارتش و معین کاربری در این محدوده با تائید و تصویب شورای عالی معماری و حفظ مساحت کل پادگان انجام گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 1079

به "دولت 50 میلیارد تومان به بازآفرینی شهری اردبیل اختصاص دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دولت 50 میلیارد تومان به بازآفرینی شهری اردبیل اختصاص دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید