خطیبی: مقابل نفت مسجدسلیمان کار بزرگی کردیم، از لحاظ شکل فوتبالی، جزو 4-3 تیم برتر ایران هستیم

به گزارش مجله مدیریت ناب، سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی گفت: بچه ها مقابل نفت مسجدسلیمان کار بزرگی انجام دادند.

خطیبی: مقابل نفت مسجدسلیمان کار بزرگی کردیم، از لحاظ شکل فوتبالی، جزو 4-3 تیم برتر ایران هستیم

به گزارش خبرنگاران، رسول خطیبی در نشست خبری پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان گفت: تیمی که ششم یا هفتم جدول است و باختی هم ندارد، به این شکل بازی کردند و فکر می کنم بچه ها کار بزرگی انجام دادند. در شرایط مسابقه، دروازه بان ما یک بار توپ را لمس کرد که آن هم در نیمه اول بود.

وی ادامه داد: از لحاظ فوتبالی یکی از تیم هایی هستیم که مقابل همه تیم ها فزونی داریم. تارتار دوست من است، اما برای مساوی به تبریز آمده بودند. خوشحالم این چنین تیم ها برای یک امتیاز مقابل ما می آیند. برای او آرزوی موفقیت می کنم.

خطیبی گفت: بچه های ما تلاش کردند، اما حریف، دفاعی بازی می کرد. یکی دو فرصت خوب به دست آوردیم که می توانستیم از آنها استفاده کنیم، اما دو تیم به یک امتیاز بسنده کردند. فوتبالی که ارائه کردیم، بالاتر و بهتر از نفت بود. زمانی که حریف فشرده بازی می کند، عمق را می بندد که ما این اتفاق را پیش بینی کرده بودیم. به همین خاطر، بازی را به کناره ها بردیم.

سرمربی ماشین سازی با اشاره دوباره به تمایل نفتی ها به کسب یک امتیاز خاصرنشان کرد: چند ارسال نصفه و نیمه روی دروازه حریف انجام دادیم، اما نفت در ادامه سیستم خود را تغییر داد و کناره ها را بست. این معلوم می کند که حریف برای گل نخوردن و کسب یک امتیاز آمده بود. بازیکنانی را به زمین فرستادیم که از شوتزنی آنها استفاده کنیم. یکی دو فرصت گلزنی در این موضوع به دست آوردیم که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم.

خطیبی درخصوص نیاز شاگردانش به یک مهاجم تمام کننده شرح داد: در این بخش مشکل داریم. هر روز با بازیکنان خود روی گلزنی کار می کنیم. من بیشتر از بازی قبلی مقابل فولاد ناراحت هستم که باختیم. من دو بار فیلم این بازی را تماشا کردم و از لحاظ آمار و فوتبالی که ارائه کردیم، فزونی از هر لحاظ با ما بود، اما با دو ضربه ایستگاهی و یک اوت که نصیب فولاد شد، از این تیم شکست خوردیم.

هیچ کس از فوتبالی که بازی کردیم، حرفی نزد. وی ضمن بیان این جمله گفت: ناراحتم که در فوتبال ایران، فقط درباره برد و باخت صحبت می کنند. در شرایط بازی ممکن است هر اتفاقی بیفتد اما دروازه بان ما فقط یک بار توپ را لمس کرده بود و مالکیت، موقعیت های گلزنی و همه آمارها به نفع ماست. بازیکنان ما برابر فولاد، 590 پاس به هم دادند که یک سوم آنها در زمین حریف بود، اما هیچ کس به این ها نگاه نمی کند.

سرمربی ماشین سازی با ابراز رضایت از کیفیت بازی تیمش مطرح نمود: از لحاظ شکل فوتبالی، جزو 4-3 تیم برتر ایران هستیم. این تیم از سال گذشته تنها سه تا چهار بازیکنش را نگه داشت و من این تیم را برای سال های آینده بستم. همه بازیکنانم قراردادهای دو یا سه ساله دارند. با اضافه شدن چند بازیکن از جمله در خط حمله، ماشین سازی یکی از باکیفیت ترین تیم های لیگ خواهد بود. آخر فصل این موضوع را می بینید.

خطیبی درمورد اینکه تیمش می تواند برای قهرمانی لیگ برتر بجنگد یا خیر، گفت: تیم ما نه برای قهرمانی و نه برای سقوط است، بلکه در اواسط جدول خواهیم بود. ابتدای فصل گفتم که جزو 10 تیم برتر لیگ برتر خواهیم بود. به جز یک مسابقه، در سایر بازی ها از حریفان بهتر بودیم. حتی از شهر خودرو و استقلال هم برتر بودیم و در شش مسابقه، همه آمارها را به نفع خودمان زدیم.

وی با بیان اینکه از اجرای تاکتیک بازیکنان در زمین مسابقه راضی است، گفت: آنها فوق العاده کار می کنند و اگر کارشناسان آمارها را استخراج کنند، از لحاظ کیفیت و آمار، جزو چهار تیم برتر لیگ هستیم. نواقصی در بردن داریم که باید آنها را برطرف کنیم و در این راستا برنامه ریزی کرده ایم.

سرمربی ماشین سازی گفت: فولاد 40-30 میلیارد تومان هزینه کرده، اما ما هشت تا 10 میلیارد تومان هزینه کردیم و از این بابت، جزو دو تیم پایین جدول هستیم. این یعنی برای آینده هدف و برنامه داریم. امسال برای حضور بین 10 تیم برتر جدول می جنگیم و قول می دهم همین تیم را فصل آینده، آسیایی و جزو چهار تیم اول جدول تحویل دهم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 507

به "خطیبی: مقابل نفت مسجدسلیمان کار بزرگی کردیم، از لحاظ شکل فوتبالی، جزو 4-3 تیم برتر ایران هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خطیبی: مقابل نفت مسجدسلیمان کار بزرگی کردیم، از لحاظ شکل فوتبالی، جزو 4-3 تیم برتر ایران هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید