طرفداران برای تماشای دربی تبریز به استادیوم بیایند

به گزارش مجله مدیریت ناب، به گزارش خبرنگاران، رسول خطیبی عصر امروز یک شنبه در نشست خبری قبل از بازی تراکتور با ماشین سازی تبریز در جمع خبرنگاران گفت: دربی تبریز یک بازی محبت آمیز بین دو تیم برادر تراکتور و ماشین سازی است.

طرفداران برای تماشای دربی تبریز به استادیوم بیایند

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

وی با بیان اینکه بازی هایی که تا به حال انجام دادیم تماشاگر پسند بوده اند، گفت: امیدوارم همین جهت را ادامه دهیم. امیدوارم هر کسی که به ورزشگاه بیاید از بازی لذت ببرد.

خطیبی ادامه داد: تیم ما شرایط خوبی دارد و بازیکنان سنگ تمام گذاشتند و عملکرد خوبی دارند. امیدوارم این فرایند را ادامه دهند و بازی خوبی از دو تیم ماشین سازی و تراکتور را ببینیم.

سرمربی ماشین سازی تبریز با تاکید بر اینکه در تمام بازی ها با بازیکنان صحبت کردیم و تمام تفکرات لازم به آن ها گوشزد کردیم، ابراز داشت: از طرفداران تراکتور و ماشین سازی تشکر می کنم اما این را بازیکنان می دانند که باید تفکرات مورد نظر را جلو ببرند.

وی با تاکید بر اینکه امیدوارم تیم های تبریزی هیمشه پیروز باشند، گفت: آرزوی من این است در این شهر یکی از این تیم های تبریزی قهرمان لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا گردد.

خطیبی ادامه داد: من همواره تیم های پایه تبریزی را پیگیری می کنم و دوست دارم که تیم های تبریزی در صدر فوتبال ایران باشند و با هدف و برنامه ریزی به پیروزیت برسند.

وی گفت: باید فکر و ذهن ما روی بازی باشد ما به خاطر این بازی از لحاظ روحی و روانی با بازیکنان صحبت کردیم و قرار بر این شده است فرایندی را که داشتیم را ادامه دهیم. ما بهترین تیم در بازی های خانگی هستیم و بعد ما تیم های مدعی هستند. این بزرگی تیم ما را نشان می دهد و امیدوارم که بتوانیم این جهت را با قوت ادامه دهیم.

خطیبی در مورد شاهین ثاقبی نیز گفت: چند روز پیش بود که فهمیدیم قراردادش فسخ شده است و برای او آرزوی پیروزیت می کنم.

وی در مورد دربی تبریز نیز گفت: دوست دارم این بازی بار فنی بالایی داشته باشد تا تماشاگران از این بازی لذت ببرند. همواره در کل بازی ها دیگران از خوب بودن و خاکی بودن تیم ما صحبت کردند.

وی گفت: خواسته من این است که مسوولان تیم را رها نکنند. اگر ما به این تیم نگاه بیش تری داشته باشیم حرف های بیش تری برای گفتن خواهد داشت، ما کم ترین پرداختی و هزینه را در لیگ برتر داریم و دومین تیم جوان لیگ برتر هستیم. امیدوارم در ادامه بتوانیم عملکرد بهتری داشته باشیم.

سرمربی ماشین سازی گفت: من در تراکتور بودم و همواره دوست داشتم تیمم پیروز باشد، اکنون هم بهترین ها را برای تراکتور آرزو می کنم، حالا سرمربی ماشین سازی هستم و برای پیروزیت تیمم کوشش می کنم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 605

به "طرفداران برای تماشای دربی تبریز به استادیوم بیایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرفداران برای تماشای دربی تبریز به استادیوم بیایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید