خبرنگاران انتقاد استاندار از فرایند کند ساخت هتل در گلستان

به گزارش مجله مدیریت ناب، گرگان ـ خبرنگاران ـ استاندار گلستان با انتقاد از فرایند طولانی ساخت هتل در استان از بانک ها و موسسات مالی خواست در تزریق اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل و بهره برداری از این پروژه ها بیش از گذشته با سرمایه گذاران همراهی کنند.

خبرنگاران انتقاد استاندار از فرایند کند ساخت هتل در گلستان

هادی حق شناس شامگاه شنبه در جلسه ستاد فرماندهی اقتصادمقاومتی گلستان گفت: تسریع در تکمیل پروژه های اساسی به خصوص پروژه های گردشگری، رونق اقتصادی استان را به همراه دارد.

وی اضافه کرد: گلستان استانی با قابلیت گردشگری زیاد است که فراهم کردن زیرساخت های اقامتی مانند هتل، مسافرخانه و بومگردی ها می تواند ضمن امکان حضور بلند مدت گردشگران، زمینه جذب سرمایه بیشتر بخش خصوصی را فراهم کند.

وی اضافه کرد : گلستان با وجود داشتن جاذبه های متنوع طبیعی، تاریخی و فرهنگی، از داشتن مراکز اقامتی مناسب مانند هتل 3 یا 4 ستاره کافی محروم مانده و این غفلت تاریخی باید با تکمیل طرح های در دست اقدام جبران شود.

حق شناس تاکید کرد که باوجود تحریم های ظالمانه و غیرقانونی آمریکا، استان گلستان توانسته با انجام طرح ها و پروژه های زیرساختی و عمرانی در بخش های مختلف گام های خوبی در راستا توسعه بردارد.

در این جلسه احمد تجری مدیر کل میراث فرهنگی, گردشگری و صنایع دستی استان گزارشی از پروژه های اقتصاد مقاومتی و جهش تولید ارایه کرد و گفت : 80 پروژه گردشگری در این استان با اشتغالزایی هزار و 56 نفر، 805 اتاق و 2 هزار و 554 تخت با پیشرفت فیزیکی بین 40 تا 80 درصد در گلستان در حال ساخت است.

منبع: ایرنا
انتشار: 10 آذر 1399 بروزرسانی: 10 آذر 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 1234

به "خبرنگاران انتقاد استاندار از فرایند کند ساخت هتل در گلستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران انتقاد استاندار از فرایند کند ساخت هتل در گلستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید