خبرنگاران استاندار مازندران درگذشت نادر دست نشان را تسلیت گفت

به گزارش مجله مدیریت ناب، ساری - خبرنگاران - استاندار مازندران با تسلیت درگذشت نادر دست نشان ، فوتبالیست برجسته مازندرانی و از چهره های نام آشنای فوتبال ایران ، تاکید نمود: یاد نادر دست نشان در خاطره فوتبال مازندران ماندگار خواهد ماند.

خبرنگاران استاندار مازندران درگذشت نادر دست نشان را تسلیت گفت

به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران ، احمد حسین زادگان در پیغامش نوشت : درگذشت نادر دست نشان، از چهره های نامدار ورزش فوتبال مازندران و ایران که با عشق عمیق خود به این سامان؛ در تمام دوران ورزشی؛ با پیراهن باشگاه نساجی به میدان رفت و در صحنه های عظیم بازی و مربیگری در فوتبال، کارنامه ای پیروز از خود در باشگاه های مختلف و حتی در سطح ملی بر جای گذاشت؛ موجب اندوه دوستداران ورزش فوتبال و مردم مازندران و موجب تالم و تاثر اینجانب شد.

نماینده عالی دولت در مازندران اضافه کرد : زنده یاد دست نشان، فوتبالیست و کاپیتانی با نام و نشان و پیروز، مربی ارزشمند با کارنامه ای درخشان و انسانی با اخلاق بود، که همگان به نیکی از او یاد می نمایند و قطعا یاد و خاطره اش در تاریخ فوتبال این مرز و بوم ماندگار خواهد بود.

حسین زادگان نوشت : اینجانب مصیبت درگذشت ورزشکار با اخلاق و پیشکسوت فوتبال؛ روانشاد نادر دست نشان را به جامعه ورزشی و فوتبال ایران و مازندران و خانواده سوگوار آن فقید سعید تسلیت می گویم و از آستان خداوند قادر متعال، برای آن عزیز سفرکرده؛ علو درجات و رضوان الهی و برای بازماندگان، صبر و شکیبایی مسالت دارم.

نادر دست نشان پیشکسوت شناخته شده و برجسته فوتبال مازندران و ایران که به علت ابتلا به کرونا در بیمارستان رازی قائمشهر بستری بود ، عصر روز آدینه 27 فروردین ماه جاری پس از دو هفته جدال با کووید 19 درگذشت.

سرمربی 61 ساله تیم فوتبال رایکا و بازیکن نامدار سال های دور نساجی با وجود این که از هفته پیش بر اساس تشخیص پزشکان بیمارستان با توجه به فرایند رو به پیشرفت بیماری کرونا در شرایط خواب مصنوعی قرار داده شده بود تا فرآیند درمان با ثبات بیشتری انجام گردد ، اما این عمل هم به علت درگیری بیش از 70 درصدی ریه هایش با کرونا نتیجه بخش نبود.

به گفته منابع بیمارستانی ، طی روزهای اخیر با وجود مسائل کلیوی ایجاد شده برای دست نشان، طی دو نوبت دیالیز صورت گرفته مشکل کلیه هایش رفع شده بود، اما سطح اکسیژن خون او در روزهای اخیر به 60 رسیده بود و فرایند بیماری او با شدت پیشرفت کرد.

نادر دست نشان که تمام دوران بازی خود را با لباس تیم نساجی پشت سر گذاشت، پس از ورود به عرصه سرمربیگری به یکی از سرمربیان اثرگذار و و پیروز کشور به ویژه در زمینه رساندن تیم های دسته یکی به لیگ برتر تبدیل شد. این سرمربی قائمشهری سرمربیگری تیم های مختلفی مانند نساجی، پیغام مشهد، شهید قندی، مس کرمان، شهرداری بندرعباس، پگاه گیلان، ملوان انزلی، استیل آذین تهران، نفت تهران، ابومسلم، صنعت ساری، مس کرمان، سپیدرود رشت و بعضی تیم های دیگر را در کارنامه دارد. یکی از رکوردهای به جا مانده از دست نشان ثبت بیشترین گل های پیاپی در لیگ فوتبال ایران است که 9 گل در 8 بازی پیاپی بود.

منبع: ایرنا
انتشار: 19 خرداد 1400 بروزرسانی: 19 خرداد 1400 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 1589

به "خبرنگاران استاندار مازندران درگذشت نادر دست نشان را تسلیت گفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران استاندار مازندران درگذشت نادر دست نشان را تسلیت گفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید