جزئیات واکسیناسیون دانشجویان دانشگاه خوارزمی اعلام شد

به گزارش مجله مدیریت ناب، مدیر درمانگاه دانشگاه خوارزمی گفت: دانشجویان دانشگاه خوارزمی برای واکسیناسیون باید به سامانه وزارت بهداشت مراجعه نمایند.

جزئیات واکسیناسیون دانشجویان دانشگاه خوارزمی اعلام شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، عصمت آموزگار مدیر درمانگاه دانشگاه خوارزمی درباره واکسیناسیون دانشجویان گفت: دانشجویان دانشگاه خوارزمی برای واکسیناسیون باید به سامانه وزارت بهداشت مراجعه نمایند.

وی ادامه داد: شاید به علت ترافیک سایت و تکمیل بودن ظرفیت پایگاه ها دانشجویان دفعه اول پیروز به ثبت نام نشوند و احتیاج است که مجدداً کوشش نمایند.

مدیر درمانگاه دانشگاه خوارزمی توضیح داد: طبق اعلام مرکز آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت سامانه ثبت نام واکسیناسیون کرونا برای دانشجویان فعال شده است و دانشجویان سراسر کشور می توانند به سایت salamat.gov.ir مراجعه و با ورود کد ملی، تاریخ تولد و شماره همراه ثبت نام و بلافاصله زمان و مکان تزریق واکسن را انتخاب نمایند.

وی اضافه نمود: دانشجویان برای واکسیناسیون احتیاجی نیست به شهر محل تحصیل مراجعه نمایند و این امکان فراهم شده است تا دانشجویان بتوانند نزدیکترین مرکز واکسیناسیون را انتخاب نمایند.

آموزگار اظهار کرد: پیشنهاد می گردد دانشجویان که پیروز به ثبت نام نمی شوند طی روز های آینده هم مجدداً کوشش نمایند و از مراجعه بدون نوبت به پایگاه های واکسیناسیون خودداری نمایند.

وی ادامه داد: اگر دانشجویی پیروز به ثبت نام در سامانه واکسیناسیون کرونا نشد و کد ملی او در سامانه ثبت نشده بود، می تواند موضوع را به وسیله دانشگاه محل تحصیل خود پیگیری کند تا معاونت آموزشی وزارت علوم اطلاعات را به مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت ارسال نمایند و لیست تکمیلی اطلاعات دانشجویان در سامانه واکسیناسیون کرونا ثبت گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 شهریور 1400 بروزرسانی: 24 شهریور 1400 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 1739

به "جزئیات واکسیناسیون دانشجویان دانشگاه خوارزمی اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات واکسیناسیون دانشجویان دانشگاه خوارزمی اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید