فراوری ماسک های شیلد به وسیله یک شرکت دانش بنیان

به گزارش مجله مدیریت ناب، یک شرکت دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف پیروز به فراوری ماسک های شیلد شد.

فراوری ماسک های شیلد به وسیله یک شرکت دانش بنیان

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، علی زینعلی، مدیرعامل شرکت دانش بنیان توسعه فناوری های نوین سلامت سینا، در خصوص فعالیت این شرکت گفت: شرکت ما با هدف ارائه راه چارهها، خدمات و محصولات در حوزه آلاینده های نوین به ویژه امواج الکترومغناطیس و شیوه های ایمن سازی از سال 1385 فعالیت خود را آغاز نموده است و در عرصه داخلی و بین المللی توانسته سوابق درخشانی داشته باشد.

وی فعالیت های این شرکت را شامل آموزش شیوه ها و راه چاره های ایمن سازی در برابر امواج الکترومغناطیس بعلاوه اصلاح سبک زندگی و نحوه استفاده سالم از وسایل مولد امواج، فراوری محصولات ضد امواج نظیر انواع پوشاک ضد امواج برای حفاظت فردی در برابر امواج الکترومغناطیس، فراوری انواع محصولات جهت ایزوله سازی ساختمان در برابر آلودگی امواج الکترومغناطیس، خدمات اندازه گیری اندازه آلودگی امواج الکترومغناطیس طبق جدول ارزیابی زیستی SBM2015 در محیط و تالیف کتاب های اثرات بیولوژیکی امواج الکترومغناطیس، چگونه خانه ای ایمن در برابر امواج داشته باشیم (به زبان فارسی، انگلیسی و چینی) و کتاب گاز رادون؛ اثرات بیولوژیک و شیوه های ایمن سازی اعلام نمود.

مدیرعامل شرکت دانش بنیان توسعه فناوری های نوین سلامت سینا در خصوص فراوری ماسک های آنتی وایرال مای شیلد اعلام کرد: این ماسک ها با استفاده از نوعی از الیاف با تکنولوژی بالای پنبه و فلز نقره طراحی شده و بر طبق نتایج آزمایشگاه مرجع انستیتو پاستور و آزمایشگاه لیستر، فعالیت ویروس کرونا را 99 درصد دچار اختلال می نماید و با عملکرد بالا باعث از بین رفتن باکتری، میکروب، قارچ و ویروس می گردد.

زینعلی اضافه کرد: انواع ماسک های معمولی به علت استفاده از الیاف پلیمری فقط تا چند ساعت می تواند کاربرد داشته باشد و معمولا دچار تجمع آلودگی باکتریایی و ویروسی شده و بعد از چند ساعت قابل استفاده نیستند، اما ماسک های مای شیلد از نخ نقره و الیاف طبیعی استفاده و عمر آن را به اندازه قابل توجهی بهبود بخشیده است، چرا که نقره یک ماده ضدعفونی کننده قوی است و می تواند باعث کشته شدن 650 گونه آلودگی میکروبی، باکتریایی، قارچی و ویروسی گردد. ویژگی های برتر این ماسک سهولت تنفس، عدم آلودگی محیط زیست، حفظ خاصیت آنتی وایرالی تا صد بار شستشو، کاراریی آنتی وایرالی برای هرگونه جهش ویروس، دارای سایز بندی های متفاوت و دانش آموزی است.

وی توضیح داد: یون نقره موجب از هم پاشیدن ویروس می گردد و فعالیت ویروس را مختل می نماید و در صورت ورود به بدن قادر به تکثیر نخواهد بود.

مدیرعامل شرکت دانش بنیان توسعه فناوری های نوین سلامت سینا بعلاوه از عقد قرارداد با شرکت هایی از کشور های انگلستان، فنلاند، امارات متحده عربی و سوئد برای آغاز فراوری مشترک این محصول اطلاع داد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 دی 1400 بروزرسانی: 19 دی 1400 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 1869

به "فراوری ماسک های شیلد به وسیله یک شرکت دانش بنیان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری ماسک های شیلد به وسیله یک شرکت دانش بنیان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید