جزئیات مراسم اختتامیه سی ونهمین جشنواره فیلم فجر

به گزارش مجله مدیریت ناب، مدیر روابط عمومی سی و نهمین جشنواره فیلم فجر با تأکید بر حضور حداقلی مهمانان، جزئیات برگزاری مراسم اختتامیه را شرح داد.

جزئیات مراسم اختتامیه سی ونهمین جشنواره فیلم فجر

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم فجر، مسعود نجفی مدیر روابط عمومی سی ونهمین جشنواره فیلم فجر درباره نحوه برگزاری مراسم اختتامیه این دوره جشنواره گفت: مراسم اختتامیه با اجرای محمد سلوکی 22 بهمن ماه در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، از ساعت 18 در سالن مرکز همایش های برج میلاد تهران برگزار خواهد شد.

به گفته نجفی، مدت این برنامه 120 دقیقه است و مراسم تا ساعت 20 به اتمام خواهد رسید.

او ادامه داد: در این مراسم، جوایز در بخش های مسابقه تبلیغات سینمای ایران، مسابقه مستند، فیلم کوتاه و سودای سیمرغ به برگزیدگان اهدا خواهد شد.

مهمانان محدود اختتامیه

نجفی با تأکید بر دعوت حداقلی از مهمانان این مراسم گفت: حاضران این مراسم محدود به داوران، نامزدهای بخش های مختلف و جمع محدودی از عکاسانی خواهد بود که در هشت روز برگزاری این رویداد، کارت جشنواره در اختیار داشتند.

وی همچنین به عدم پذیرش همراهان مدعوین در مراسم اختتامیه اشاره و تأکید کرد: بنا به ملاحظات رعایت پروتکل های بهداشتی و لزوم فاصله گذاری اجتماعی، به جز افراد ذکر شده، اجازه ورود به هیچ فرد دیگری داده نمی شود و فقط نامزدهای جشنواره، هیأت داوران و جمعی از عکاسان (بدون همراه) اجازه ورود به مراسم اختتامیه را خواهند داشت.

نکوداشت ها

مدیر روابط عمومی جشنواره گفت: بخشی از اختتامیه جشنواره سی و نهم به دو نکوداشت زنده یاد پرویز پورحسینی و زنده یاد چنگیز جلیلوند اختصاص دارد که کلیپ هایی درباره این 2 هنرمند فقید به کارگردانی مجید توکلی پخش خواهد شد. ضمن اینکه یاد علی انصاریان بازیگر سینما و ملی پوش فقید که در روزهای برپایی جشنواره او را از دست دادیم، گرامی داشته خواهد شد.

پخش زنده اختتامیه

مدیر روابط عمومی جشنواره فیلم فجر در سرانجام گفت: مراسم سرانجامی جشنواره سی و نهم به صورت زنده از شبکه نمایش، رادیو ایران، صفحه اینستاگرام جشنواره به آدرس filmfajrofficial و سایت رسمی جشنواره به آدرس www.fajrfilmfestival.com پخش خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 اسفند 1399 بروزرسانی: 22 اسفند 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 1433

به "جزئیات مراسم اختتامیه سی ونهمین جشنواره فیلم فجر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات مراسم اختتامیه سی ونهمین جشنواره فیلم فجر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید