تور ترکیه بهمن: تکذیب بسته شدن مرزهای تجاری ایران و ترکیه

به گزارش مجله مدیریت ناب، تهران (پانا) - سرکنسول ایران در ارزروم ترکیه تاکید نمود بعضی مطالب مربوط به بسته شدن مرز های تجاری ایران و ترکیه و ممنوعیت ورود کامیون های دو کشور کاملا بی پایه است.

تور ترکیه بهمن: تکذیب بسته شدن مرزهای تجاری ایران و ترکیه

بهترین تجربه سفر را با تور ترکیه بهمن در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

به گزارش صدا و سیما؛ سجاد سلطان زاده گفت: از امروز آدینه (16 مهرماه) دروازه های مرزی سه گانه کشورمان با ترکیه جهت تردد مسافری هم با رعایت پروتکل های بهداشتی (ارائه گواهی واکسن و تست منفی pcr) بصورت دو طرفه بازگشایی شد.

وی اضافه کرد: روزانه بطور معمول حدود 900 کامیون از مرز های ایران و ترکیه تردد می نمایند و در حال حاضر این تردد به روال عادی در جریان است.

سلطان زاده اعلام نمود: آقای اوزجان آراش که خبرگزاری اسپوتنیک از نامبرده بعنوان رئیس انجمن توسعه روابط تجاری ترکیه و ایران یاد نموده و خبر ممنوعیت تردد کامیون ها در مرز های دو کشور را به نقل از وی منتشر نموده بود، با انتشار پیامی اظهارات منتسب به وی را رسما تکذیب کرد و بر هدف انجمن خود مبنی بر یاری به توسعه تجارت بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری ترکیه و خدمات چندین ساله اش در این راستا تاکید نمود.

وی ادامه داد: آقای علی باقری، معاون سیاسی وزارت خارجه کشورمان برای ملاقات با مقامات سیاسی ترکیه در آنکارا به سر می برند و در این ملاقات ها دو طرف بر اراده دو کشور برای داشتن برترین روابط همسایگی و تقویت صلح و دوستی منطقه ای تاکید نموده اند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 1782

به "تور ترکیه بهمن: تکذیب بسته شدن مرزهای تجاری ایران و ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ترکیه بهمن: تکذیب بسته شدن مرزهای تجاری ایران و ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید