توقف 90 ارومیه برابر آلومینیوم اراک در خانه

به گزارش مجله مدیریت ناب، خبرنگاران/آذربایجان غربی تیم فوتبال 90 ارومیه در استادیوم تختی این شهر برابر مهمانش آلومینیوم اراک به تساوی یک بر یک رسید.

توقف 90 ارومیه برابر آلومینیوم اراک در خانه

جهت دریافت خدمات پتینه کاری سقف با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

هفته بیستم لیگ فوتبال دسته یک عصر امروز(دوشنبه) 30 دی ماه در حالی با برگزاری 3 ملاقات در شهرهای تهران، کرج و ارومیه به اتمام رسید که در هر 3 بازی تیم ها به تساوی رسیدند.

در حساس ترین ملاقات، تیم 90 ارومیه در استادیوم تختی میزبان آلومینیوم اراک بود که در خاتمه، این ملاقات گرم در هوای سرد ارومیه با تساوی یک بر یک به خاتمه رسید.

به گزارش خبرنگاران، هر 2 گل این بازی در حالی از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید که در دقیقه 19 فرشاد اسدی 90 را پیش انداخت اما اراکی ها که پس از نشستن رسول خطیبی بر روی نیکمت مربیگریشان نمایش قابل قبولی داشته اند توانستند در دقیقه 39 با ضربه میثم مجیدی بازی را به تساوی بکشانند.

90 ارومیه با این تساوی 36 امتیازی شد و همچنان در رده سوم جدول رده بندی نهاده شد.

در سایر بازی ها گل ریحان البرز و سرخپوشان پاکدشت به تساوی بدون گل دست یافتند و بادران تهران در خانه برابر رایکا بابل با نتیجه یک بر یک به توقف رسید.

در پاین هفته بیستم، مس رفسنجان با 39 امتیاز در صدر جدول باقی ماند و گل ریحان البرز با 38 امتیاز در رده دوم نهاده شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 684

به "توقف 90 ارومیه برابر آلومینیوم اراک در خانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توقف 90 ارومیه برابر آلومینیوم اراک در خانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید