توزیع بیش از 50 هزار بروشور و نقشه اطلاع رسانی شهر مشهد در بین زائران

به گزارش مجله مدیریت ناب، مدیر گردشگری و امور زائرین شهرداری مشهد از توزیع بیش از 50هزار بروشور و نقشه اطلاع رسانی شهر مشهد در بین زائران خبرداد.

توزیع بیش از 50 هزار بروشور و نقشه اطلاع رسانی شهر مشهد در بین زائران

جهت دریافت مشاوره خدمات قیمت آنلاین چاپ بروشور از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ بروشور های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران از مشهد مقدس، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، علی قناویزچی با بیان اینکه در ایام تابستان توسط راهنمایان زائر افتخاری بیش از 50 هزار بروشور و نقشه اطلاع رسانی شهر مشهد در بین زائران توزیع می گردد، گفت: این اطلاع رسانی در راستای هدایت زائران و مجاوران از نقاط و مناطق گردشگری شهر مشهد است.

مدیر گردشگری و امور زائرین شهرداری مشهد گفت: برای استقبال هرچه بهتر از زائران علی بن موسی الرضا (ع) این دانش آموزان توسط مربیان مستقر در پایگاه ها مطالبی در زمینه موضوعات مرجع شناسی، امام شناسی، حرم شناسی، کلاس احکام (نظری و عملی)، ارتباط موثر در روابط عمومی، اخلاق اسلامی و رسم میزبانی، گردشگری وغیره را آموزش می بینند.

قناویزچی در ادامه با اشاره به اینکه دانش آموزان راهنمایان زائر افتخاری تا آخر تابستان این اطلاعات را در اختیار زائران قرار می دهند، گفت: تعداد 32دانش آموز در مقطع 14 تا 17سال در قالب تیم های چهار نفره، محصولات فرهنگی را به همراه نقشه و ویژه نامه در مسیرهای منتهی به حرم مطهر رضوی توزیع می نمایند.

منبع: تسنیم
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 680

به "توزیع بیش از 50 هزار بروشور و نقشه اطلاع رسانی شهر مشهد در بین زائران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع بیش از 50 هزار بروشور و نقشه اطلاع رسانی شهر مشهد در بین زائران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید