تور ارزان تایلند: تغییرات تازه شرایط ورود به تایلند در کرونا

به گزارش مجله مدیریت ناب، جدیدترین تغییرات قوانین سفر به تایلند برای شهروندان ایرانی اعلام شد. تایلند قوانین بسیاری برای سفر اتباع خارجی به کشورش گذاشته است. تا اول نوامبر 2021، اتباع خارجی با استثنائاتی می توانند وارد این کشور بشوند. بعلاوه شرایط صدور ویزا برای شهروندان ایرانی برای سفر به تایلند دچار تغییراتی و با توجه به قوانین سخت و بسیار کشور تایلند، شهروندان ایرانی برای دریافت ویزا باید مدارک زیر را به همراه داشته باشند.

تور ارزان تایلند: تغییرات تازه شرایط ورود به تایلند در کرونا

با تور ارزان تایلند از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا تایلند را ببینید.

مدارک ویزای تایلند

  • اصل پاسپورت
  • کپی تمام صفحات شناسنامه
  • 2 قطعه عکس 3 در 4 رنگی زمینه سفید
  • کپی کارت ملی
  • پرینت سه ماهه گردش حساب با مانده 50 میلیون تومان
  • کارت واکسن دیجیتال دارای QR cod

شرایط عمومی ورود به تایلند

براساس شرایطی که دولت تایلند اعلام نموده از تاریخ 1 نوامبر برابر با 10 آبان 1400 به بعد مسافران برای ورود به بانکوک باید در برنامه Sandbox ثبت نام نمایند و مسیرهای حرکتی خود را معین نمایند. از مدارک مهم برای ورود به تایلند، ارائه کارت یا مدرک واکسیناسون آنها است که نشان دهد هر دو دوز واکسیناسیون با واکسن های تایید شده را انجام داده اند و از آخرین مرحله واکسیناسیون آنها حداقل 14 روز گذشته باشد. بعلاوه مسافرانی که کمتر از 18 سال سن دارند و با والدین خود به تایلند مسافرت می نمایند، از ارائه کارت واکسیناسیون معاف هستند.

طبق اطلاعیه منتشر شده؛ شهروندان ایرانی برای ورود به تایلند، باید گواهی منفی RT-PCR که 72 ساعت قبل از پرواز در یکی از آزمایشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت انجام داده اند را ارائه دهند.

شهروندان ایرانی علاوه بر مدارک ذکر شده باید مدرکی مبنی بر پرداخت هزینه اقامت سازمان ایمنی و سلامت (SHA+) برای مدت اقامت و بیمه درمانی با پوشش حداقل 50000 دلار را داشته باشند.

مسافران راهی به کشور تایلند باید بدانند که برای گرفتن Thailand Pass QR codeبه سایت Thailand pass مراجعه نمایند. در این سایت مدارک واکسیناسیون، پرداختی هزینه هتل و نتیجه آزمایش RT-PCR آنها تایید گردد و سپس Thailand Pass QR code به مسافران داده می گردد.

هنگام ورود به تایلند

هنگام ورود به فرودگاه تایلند، شهروندان ایرانی باید Thailand Pass QR code خود را به مامور کنترل سلامت فرودگاه ارائه نمایند و پس از تایید شدن مدارک، باقی مراحل ورودی را انجام دهند. افرادی که آزمایش RT-PCR کووید - 19 ندارند در محل اقامت یا مراکز تست معین شده با آزمایش دهند. بچه ها زیر 6سال به جای انجام آزمایش تست PCR، آزمایش بزاق خواهند داد. لازم به ذکر که مسافران تا زمان دریافت نتیجه آزمایش باید در محل اقامت خود بمانند.

در طول اقامت در تایلند چه باید کرد ؟

مسافران باید در برنامه Sandbox ثبت نام نمایند و تا 7 روز اجازه خروج از مقاصد Sandbox را ندارند. اگر مدت سفر شما به تایلند کمتر از 7 روز است، باید با پرواز مستقیم در اسرع وقت به یک کشور دیگر سفر کنید.

همه مسافران موظف هستند که دو آزمایش COVID-19 را انجام دهند. نخستین آزمایش در بدو ورود به وسیله RT-PCR و دومین آزمایش با متد ATK در مراکز معین شده در روز ششم یا هفتم اقامت است.

مسافران در طول اقامت ملزم به رعایت فاصله اجتماعی، زدن ماسک، شستشوی دست، آنالیز دمای بدن، و انجام تست کووید - 19 هستند. مسافران ایرانی پس از سرانجام 7 روز اقامت در یکی از 17 مقصد Sandbox می توانند آزادانه به تمام مقاصد در تایلند سفر نمایند. با این حال، به مسافران توصیه می گردد که هدایت ها و تدابیر پیش بینی شده در استان یا کشور مقصد را حتما دنبال نمایند.

طاهره یلفانی

منبع: فلای تودی
انتشار: 23 خرداد 1401 بروزرسانی: 23 خرداد 1401 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 2014

به "تور ارزان تایلند: تغییرات تازه شرایط ورود به تایلند در کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان تایلند: تغییرات تازه شرایط ورود به تایلند در کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید