تور ویتنام: ویتنام درهای خود را از ماه آینده به روی تعداد محدودی از گردشگران می گشاید

به گزارش مجله مدیریت ناب، ویتنام که به خاطر اعمال سیاست های سخت گیرانه تا به امروز هیچ موردی از مرگ ومیر ناشی از ابتلا به کرونا نداشته، اکنون می خواهد درهای خود را به روی گردشگران بگشاید.

تور ویتنام: ویتنام درهای خود را از ماه آینده به روی تعداد محدودی از گردشگران می گشاید

سفر به دل زیباترین منطقه آسیا را با تور ویتنام تجربه کنید و از شهرهای هوشی مین و هانوی ویتنام دیدن کنید.

ویتنام با فقط 270 مورد ابتلا به ویروس کرونا، در مقایسه با سایر کشورهای جنوب شرق آسیا از جمله سنگاپور و تایلند کارنامه موفقی در جلوگیری از ورود به هرج ومرج جهانی ویروس کرونا از خود به جای گذاشته است. لازم به ذکر است که تا به امروز هیچ موردی از مرگ ومیر در این رابطه در ویتنام گزارش نشده است.

مشاغل محلی در این کشور از 23 آوریل شروع به کار نموده اند و سفرهای ریلی و پروازهای تجاری به همراه رستوران ها، هتل ها و مراکز خرید فعالیت خود را از سر گرفته اند و حالا این کشور تصمیم گرفته است تبدیل به اولین کشور در منطقه جنوب شرق آسیا بگردد که درهای خود را به روی گردشگران بین المللی می گشاید. مسئولان تایلند تصمیم گرفته اند در گام اول، مسافران کره جنوبی و چین را به کشور خود راه بدهند. هنوز هیچ تاریخ احتمالی برای ورود مسافران سایر کشورها اعلام نشده است.

در اخبار منتشر شده آمده است که شرکت هواپیمایی ویتنام امیدوار است پروازهای بین المللی خود را از خرداد سال جاری از سر بگیرد و کوشش می نماید تا سفرهای منطقه ای خود را با پرواز به کره جنوبی و چین شروع کند. این دو کشور، روی هم رفته 55 درصد از ترافیک بین المللی این کشور را تشکیل می دهند.

مسئولان ویتنام همچنان بر انجام غربال گری مسافران پروازهای ورودی تاکید می نمایند. این نظارت ها با این هدف انجام می گردد که اطمینان حاصل گردد مسافرانی که از این طریق وارد تایلند می شوند، متعلق به همان منطقه ای هستند که پروازها از آنجا انجام می گردد. به عبارت دیگر، آن ها اجازه نمی دهند افرادی به غیر از ساکنان دو کشور مذکور یا افرادی که از منطقه ها به شدت آلوده به کووید 19 به چین و کره جنوبی انتقال یافته اند، با این پروازها به ویتنام راه یابند.

با این همه، اگر اوضاع به همان صورت پیش رفت که برنامه ریزی شده است، فرودگاه های بزرگ کشور اجازه خواهند یافت پروازهای بین المللی خود را طی چند هفته آینده از سر بگیرند. مایکل پیرو، مدیرعامل شرکت هندوچین کپیتال و مالک چندین رستوران در شهر هو شی مین در مصاحبه ای گفته است:

دولت کار بزرگی در اعتماد به نفس بخشیدن دوباره به مردم انجام داد و مردم که شاهد بودند شرایط در دست کنترل است، اکنون می خواهند به جلو گام بردارند.

بازگشایی کشور به روی گردشگران تا حد زیادی شاهدی برای اثبات صحیح بودن واکنش دولت نسبت به ویروس کرونا است. در اواخر ماه فوریه، ویتنام همه مسافرانی را که از منطقه ها آلوده وارد این کشور می شدند، ملزم به گذراندن قرنطینه 14 روزه کرد و شرایط سخت گیرانه تری را برای صدور ویزا برای اتباع کره جنوبی و کشورهای اروپایی در نظر گرفت. این دو منطقه، بخش بزرگی از بازار گردشگری بین المللی ویتنام را به خود اختصاص می دهند.

دولت ویتنام فرایند توسعه و مقدار آلودگی به کرونا را در کشورهای همسایه بادقت زیر نظر دارد و سفرهای خارج از کشور را از 12 مارس به طور کلی برای ساکنان خود ممنوع نمود.

منبع: کجارو / matadornetwork.com
انتشار: 18 بهمن 1400 بروزرسانی: 18 بهمن 1400 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 1900

به "تور ویتنام: ویتنام درهای خود را از ماه آینده به روی تعداد محدودی از گردشگران می گشاید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ویتنام: ویتنام درهای خود را از ماه آینده به روی تعداد محدودی از گردشگران می گشاید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید