ترشتگن: مسی حق دارد برای آینده اش هر تصمیمی بگیرد، تمام هواداران از او می خواهند در بارسلونا بماند

به گزارش مجله مدیریت ناب، دروازه بان تیم فوتبال بارسلونا اسپانیا گفت: مسی یک بازیکن کلیدی برای تیم است و در بالاترین سطح ممکن فوتبال بازی می کند.

ترشتگن: مسی حق دارد برای آینده اش هر تصمیمی بگیرد، تمام هواداران از او می خواهند در بارسلونا بماند

به گزارش ، مارک آندره ترشتگن دروازه بان آلمانی تیم فوتبال بارسلونا اسپانیا به جدایی لیونل مسی از جمع آبی اناری پوشان پس از خاتمه فصل جاری واکنش نشان داد.

دروازه بان تیم ملی آلمان معتقد است لیونل مسی حق دارد هر تصمیمی برای آینده فوتبالی خود بگیرد. او در این باره گفت: مسی در بالاترین سطح ممکن فوتبال بازی می کند و یک بازیکن کلیدی برای تیم است.

ترشتگن در ادامه اضافه کرد: من اعتقاد دارم که مسی از بازی در بارسلونا و زندگی در این شهر راضی است و تمام هواداران هم از او می خواهند در بارسلونا بماند.

قرارداد فوق ستاره آرژانتینی کاتالان ها تا خاتمه فصل جاری اعتبار دارد و مسی می تواند در خاتمه فصل از بارسلونا جدا شود و به تیم دیگری بپیوندد. وجود بندی در قراداد مسی مبنی بر مجوز جدایی او از بارسلونا در خاتمه فصل، مسئولان این باشگاه را به تکاپو انداخته تا قرارداد مهاجم 32 ساله خود را پیش از خاتمه فصل تمدید کنند زیرا مسئولان بارسلونا به خوبی می دانند با اتمام فصل جاری پیشنهاد های زیادی از سوی باشگاه های متمول اروپایی به سمت فوق ستاره آرژانتینی تیمشان روانه خواهد شد و در این صورت کار آن ها برای متقاعد کردن مسی به ماندن در نیوکمپ دشوارتر خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 22 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 348

به "ترشتگن: مسی حق دارد برای آینده اش هر تصمیمی بگیرد، تمام هواداران از او می خواهند در بارسلونا بماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترشتگن: مسی حق دارد برای آینده اش هر تصمیمی بگیرد، تمام هواداران از او می خواهند در بارسلونا بماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید