تراشتگن: بارسلونایی ها با من به مانند عضوی از خود رفتار کرده اند

به گزارش مجله مدیریت ناب، دروازه بان 28 ساله بارسلونا از بودن در شهر بارسلونا و تیم اول این شهر ابراز خوشحالی کرد.

تراشتگن: بارسلونایی ها با من به مانند عضوی از خود رفتار کرده اند

به گزارش خبرنگاران، مارک آندره تِراِشتگن که اخیراً با امضای قراردادی جدید خود را تا سال 2025 به باشگاه بارسلونا متعهد کرده است، در ویدئویی که این باشگاه آن را منتشر کرد، گفت: بارسلونا خانه من و خانواده ام شده است. چه در زمین و چه در خارج از زمین از بودن در اینجا شاد هستیم. بنابراین مسیری که باید دنبال می شد، روشن بود. هدف من و باشگاه بارسلونا همیشه دستیابی به توافقی برای تمدید قرارداد به منظور ادامه داستانی بود که در سال 2014 با هم شروع کردیم.

دروازه بان آلمانی آبی واناری ها که در سال 2014 از بوروسیا مونشن گلادباخ به بارسا پیوست و تا به امروز با این تیم 12 قهرمانی از جمله چهار قهرمانی در لالیگا و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرده است، شرح داد: تنها بحث بازی کردن برای بزرگترین باشگاه جهان نیست و موضوع فراتر از این است. مردم شهر بارسلونا و هواداران از همان ابتدا با من به مانند عضوی از خود رفتار کرده اند که این برایم مهم است و حسی است که هیچ وقت فراموش نخواهم کرد.

تِراِشتگن 28 ساله بارسا که با ریکاوری کامل روی زانوی مصدومش این ماه به میادین بازگشت، در پایان گفت: می خواهم سال های بیشتری در بارسلونا باشم و به کسب عناوین قهرمانی ادامه بدهم. انگیزه ای بالاتر از این وجود ندارد. امیدوارم در آینده نزدیک با حضور هواداران مان به این مهم دست یابیم.

دروازه بان تیم ملی فوتبال آلمان از زمانی که به بارسلونا ملحق شده، تا به امروز در 152 بازی لالیگایی درون دروازه این تیم ایستاده است و در 64 بازی هم پیروز شده دروازه اش را بسته نگه دارد که از این حیث تنها یان اوبلاک دروازه بان اتلتیکومادرید بهتر از او عمل کرده که آمار 110 بازی بدون گل خورده را در 198 بازی از خود برجای گذاشته است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 آذر 1399 بروزرسانی: 21 آذر 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 1257

به "تراشتگن: بارسلونایی ها با من به مانند عضوی از خود رفتار کرده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تراشتگن: بارسلونایی ها با من به مانند عضوی از خود رفتار کرده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید