کلوپ: شرایط&amp#157 مان ایده آل نیست اما ناامید هم نیستیم، صلاح به بازی بارسا نمی رسد

به گزارش مجله مدیریت ناب، سرمربی لیورپول با وجود اعتراف به اینکه شرایط تیمش برای دیدار برگشت برابر بارسا ایده آل نیست تاکید نمود که شاگردانش برای جبران 3 گل خورده در نیوکمپ ناامید نیستند.

کلوپ: شرایط&amp#157 مان ایده آل نیست اما ناامید هم نیستیم، صلاح به بازی بارسا نمی رسد

کلوپ: شرایط مان ایده آل نیست اما ناامید هم نیستیم، صلاح به بازی بارسا نمی رسد

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول در نشست خبری پیش از بازی خانگی فردا شب تیمش مقابل بارسلونا در دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، بیان کرد که محمد صلاح این بازی را به دلیل مصدومیت از دست خواهد داد.

صلاح ابتدای هفته جاری در بازی تیمش مقابل نیوکاسل در هفته ماقبل پایانی لیگ برتر انگلیس در اثر برخوردی شدید از ناحیه سر با دروازه بان حریف مصدومیت و مجبور به ترک میدان شد.

یورگن کلوپ درباره وضعیت صلاح و در پاسخ به این سؤال که آیا ستاره مصری لیورپول فرداشب در آنفیلد مقابل بارسلونا به میدان خواهد رفت یا نه، گفت: حال صلاح خوب است اما از نظر پزشکی او هنوز آنقدر آماده نیست که بتواند بازی کند. هم او هم روبرتو فیرمینو به این بازی نمی رسند. ما به هدف بردن بازی به میدان می رویم، البته شرایط برای یک بازی برگشت ایده آل نیست. ما کوشش می کنیم که بازی را ببریم و فقط به این دلیل که جهان بازی ما و بارسلونا را تماشا کند به میدان نمی رویم. شانس کمی برای طولانی تر کردن فصل مان وجود دارد. من فکر می کنم که باید این دو بازی آخر را جشن بگیریم.

کلوپ اضافه نمود: مقابل بارسلونا ما نه تنها باید گل بزنیم بلکه باید جلوی گلزنی بارسلونا را بگیریم و این اتفاقی نیست که شما هر از چند گاهی شاهدش باشید. می دانیم که چه چالشی پیش رو داریم. تیم صد درصد کوششش را می نماید اما بدان معنا نیست که حتماً نتیجه دلخواه حاصل می گردد. فقط زمانی می توانید از پس کار برآیید که قدم به قدم پیش بروید. 10 دقیقه آخر بازی هم برای زدن سه گل کافی است. اگر گل بخوریم، آن وقت زدن 5 گل سخت تر خواهد بود.

سرمربی آلمانی لیورپول در پاسخ به این سؤال که چطور می گردد لیونل مسی را متوقف کرد، گفت: فقط باید این کلمه را حذف کرد. باید بی عیب و نقص بود تا بارسلونا را شکست داد و ما این کار را انجام خواهیم داد. باید جو خوبی بسازیم و از آن بهره ببریم. این بازی یک جشن فوتبال خواهد بود و ما قصد نداریم در طول بازی از خود بی خود شویم. شاید این آخرین بازی این فصل ما در لیگ قهرمانان باشد پس باید آن را جشن بگیریم. هنوز امید هست. این ورزش، فوتبال است. ما ناامید نیستیم، البته دو تا از بهترین مهاجمان جهان فردا شب در تیم ما حضور ندارند و ما 4 گل می خواهیم تا صعود کنیم.حتی اگر نتوانیم ببریم، باید سعی کنیم که به بهترین شکل حذف شویم.

تیم های لیورپول و بارسلونا سه شنبه از ساعت 23:30 به وقت تهران در استادیوم آنفیلد به مصاف هم می روند.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 27 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 190

به "کلوپ: شرایط&amp#157 مان ایده آل نیست اما ناامید هم نیستیم، صلاح به بازی بارسا نمی رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلوپ: شرایط&amp#157 مان ایده آل نیست اما ناامید هم نیستیم، صلاح به بازی بارسا نمی رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید