تور هند: تحقیقات آنتی تراست هند از گوگل کلید خورد

به گزارش مجله مدیریت ناب، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، به همین دلیل کمیسیون رقابت هند(CCI) اعلام نمود گوگل در بعضی سرویس های جستجوی آنلاین در این کشور سلطه دارد و احتمالاً شرایطی ناعادلانه بر ناشران نو تحمیل می نماید.

تور هند: تحقیقات آنتی تراست هند از گوگل کلید خورد

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

انجمن ناشران اخبار دیجیتال هند (شامل زیرمجموعه های دیجیتال بعضی از بزرگترین رسانه های هند) مدعی است که گوگل به اعضای آن اجازه نمی دهد از تبلیغات عایدی زایی عادلانه داشته باشند.

در دستور CCI آمده است: در یک دموکراسی کارآمد، نقش رسانه های خبری را نمی توان نادیده گرفت. به نظر می رسد گوگل از موضع برتر خود در بازارهای مرتبط برای حفظ موقعیت خود در بازار سرویس های تجمیع کننده اخبار استفاده می نماید.

سازمان های خبری که در مقابل سرویس های تجمیع اخبار آنلاین مانند گوگل با کاهش عایدی روبرو شده اند، از مدت ها قبل شکایت دارند شرکت های فناوری بدون پرداخت مبلغی مقالات خبری آنها را در نتایج جستجو یا ویژگی های دیگر به کار می گیرند.

کمیسیون رقابت هند بعلاوه در بیانیه خود به قوانین تازه در فرانسه و استرالیا اشاره نمود که در نتیجه لابی رسانه ها و بعلاوه فشار عمومی تصویب شده اند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 بهمن 1400 بروزرسانی: 15 بهمن 1400 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 1898

به "تور هند: تحقیقات آنتی تراست هند از گوگل کلید خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور هند: تحقیقات آنتی تراست هند از گوگل کلید خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید